•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

2. ... کمی حرف ...

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ق.ظ

اَول از هَمه این گُل تقدیم به همه اونایی که دارَن میخونن نوشته هامُ ...

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

اومم . خب شروع میکنیم .. 

۱:: من دوست دارم کسایی که اینجا رو میخونن به مرور بااخلاقیات من .. روحیاتم .. احساسات و علایقم .. و چیزای مربوط به من آشنا بشن .. 

۲:: پروفایلمو فعال میکنم .. به زودی ... پس یه چیزایی رو میتونین در موردم کشف کنین ...

۳::بایَد بگم این اولین تجربم توی بلاگفاست ... اما اولین تجربه وبلاگ نویسی نیس .. یه وبلاگ توین میهن بلاگ دارم !! 

۴:: یهویی عشقم کشید یه وب تو بلاگفا داشته باشم ... برای ثبت خاطره هام .. حس نوشتن خاطره هام توی میهن زیاد نیس ... ینی تو اون یکی وبم یکم از خاطراتم هستا .. اما سربسته و محدود ... چون اونجا رو با دختری که عین خواهرم میمونه شریکم .. 

۵:: اینجا برای اینه که صادق صادق باشم .. اینجا کسی منو و موقعیت اجتماعیمو نیدونه .. پس راحت حرفامو میزنم ... حسی که ته تهای وجودم هستو میگم !!

۶:: اُمیدوارم اینجا مثه اون یکی وبم نَباشه .. چون بازدیدش روزی بالای ۵۰ نفرِ اما نظراش بیشتر از ۱۰ تا که زیاده ۵ تا نیشه ... 

۷:: شُما خجالت نیکشین نصف شبی دارین به زور حرف میکشین اَزم ؟؟ بهدا میام بقیه حرفامو میزنم ... الان مخم هنگیده ...

۹۲/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۰ خواهر طوفانی
باز تو مخت هنگ بوده :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">