•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

3. وبگردی..

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ

***همینجوری میخوام بنویسم ... زندگی کلا همنیجوری پیش میره دیگه ****؟=)

* دارم دونه دونه وبلاگا رو میگردم ... یه شعر کوتاه و قشنگ میخوام ... پر از معنی ... اما ... خب ... بردارم میشه کپی پیست حتی اگه بگم از کجا برداشتم ؟؟ فعلا حال این کارُ ندارم ... بعدا یه شعر خُوشگل میذارونم کیف کنید .. من الان شبیه دیوونه هام ؟؟ چون اطمینان دارم کسی نیومده اینجا ... حتی یه نفر .. نبینین ۲۶ تا بازدید داشته امروزا ... چون داشتم روش کار میکردم ... قالبو عوض میکردم و یه سری امکاناتش .. بعد اینکه میذاشتم میرفتم نگا میکردم ببینم چه جور شده !!! واسه همینه روز اولی ۲۶ تا بازدید داره !!

.

.

* بیشتر وبلاگایی که توشون رفتم ... قالبشون بک گراندش سیاه بوده ... دوس ندارم ... من سیاه دوس ندارم ... توشون زیاد نمیمونم ... حس خوبی بهم نیدن ... سفید و روشن بهتره که ... تیره هم بد نیست اما سیاه من دوس ندارم .. خب یه سری دوس دارنو استفاده میکنن ... مگه چیه ؟؟ 

.

.

* چرا بلاگفا شکلک نداره ؟؟ ها ؟؟ اه داره کو پَ ؟؟ میهن داشتا !! بهدنشم یه چیز دیگم اینه که میهن فضاش جالبتر بود ... فضای بلاگفا یکم بیروحه ... خ خ خ ... بله دیگه من با تجربم ... مثه خیلیاتون ...

ایتجا من از بعضیابزرگترم و از بیشترا کوچیکترم .... ۱۵ سالمه ... تا چند روز دیگم میرم که اولین هدفی که برا زندگیم انتخاب کردم واسش تلاش کنم ... نمیدونم باید منتظر باشم کسی خودش بیاد و اینجا رو پیدا کنه و عشقش بکشه بخونه یا نه .. من برم و تو وبای مختلف اعلام کنم ... سخته این کار .. 

.

.

* آُ تا یادم نرفته بگم این بلاگُ واسه اینه که من روزامو توش ثبت کنم ... تا بمونه ... تا چندین و چند سال.. ینی میشه من تو این وبلاگ بنویسم از زمانی که دیپلممو میگیرم ؟؟ از وقتیکه کنکور میدم ؟؟ ا ز وقتی که میرم دانشگاه و از وقتی که یه دختر شاغل میشم ؟؟ نوشتن این روزا و ثبتشون شیرینه .. نوشتن خاطرات توی یه سر رسید .. من اینکارو گه گاهی انجام میدم .. اما وقتی توی یه فضای مجازی بنویسی و چند نفریم اونو بخونن تو ترغیب میشی که بیشتر بنویسی ... بعدشم من تایپ کردنو به نوشتن ترجیح میدم ... اینا میشن یه سری دلایل من برا اینکه من این وبلاگو ساختم ... 


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

۹۲/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

سلام خواهش عزیزم ... بله دقیقا .. 
پاسخ:
... بله دیگه ... =)
سلام.
وبلاگ جالبی داری و تصمیمی که برای اون گرفتی خیلی خوبه.
البته بهت بگم روی بلاگفا خیلی حساب نکن چون وبلاگ قبلی من بدون
هیچ دلیلی با کلی خاطراتم مسدود شد.
بهتره خاطراتت را جای مطمئن تری ثبت کنی.
وجه اشتراک من وشما: من هم از وبلاگهای با زمینه تیره خوشم نمیاد.
موفق باشی
پاسخ:
سلام ... واقعا ممنونم ... 
نه ... آخه چرا ؟؟ اهوم ... 
مرسی ... شما هم .. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">