•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

6. دوباره خرابه ...

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ب.ظ

این پست رو همون روز ۵شنبه نوشتم ... اما نت نداشتم آپ کنم ... 

* اه ... دوباره مودمم خراب شد .. لعنتی ... شانس ندارما ... خدایا ... وای چه جوری به بابا بگم حالا ؟؟ دو تا راه دارم ... اولیش اینه که خودم برم زنگ بزنم و بپرسم چش شده دوباره ... آخه یه ماه پیشم همینجوری شدش و بابا بُردش نمایندگی و درستش کرد ... دومیشم اینه کِ به بابا بگم ... دلیلی که باعث میشه من نخوام به بابا بگم اینه که کامپیوتر من ده باری ویندوز عوض کرده ... قشنـــــــــــــگ رو اعصابه ... این مدم بخت برگشتمم که تازه سه ماهه گرفتمش داره بازی در میاره .. چندش ..

** و من راه دومو انتخاب کردم .. اصن مگه تقصیر من بوده که خراب شد ؟؟ من مثه یه بچه خوب ازش استفاده کردم فقط ... سیخ اضافه هم که بهش ندادم ... هعی ... باباجان زود تر تصمیم بگیر درستش کن دیگه ... جالب اینجاس به بابا گفتم بین حرفاش گفت خب دیگه مدرسه هم داره شروع میشه ... یعنی بیخیال نت و اینچیزا .. منم گفتم بابای منو ... من تازه داشتم واسه شارژ شش ماه نامحدود برنامه می ریختم ... !!

*** صبحی نرگس زنگید خونمون ... الان یه هفته اس که من قصد دارم به برو بچ یه زنگی بزنم .. موقعیت پیش نیاد که .. تلفن هستش تو هال ... هالم که مرکز عبور همگانیه ... اوف .. آدم نمیتونه راحت حرف بزنه دیگه ... حالا نرگس یه چیز باحال دیده بود واسم زنگ زده بود ... قسمت باشگاه پرواز .. پسرونش ( پیام نمای شبکه دو (( خب اسم انگلیشش سخته )) ) یه آقا پسری به اسم آرشاویر پارسیان از تهران اس داده بود ... منو میگی ععععععععععععععع ... آخه اسم و فامیلش هم همون بود ... شخصیت اصلی رمان توسکا ... پسره ... آرشاویر پارسیان ... خواننده بود ... خ خ خ  ... حالا ما موندیم ... واقعا اسم و فامیلش همین بود ... یا نه این رمانه رو خونده این اسم رو نوشته ... !! بلـــــــــــــــــــــــــــه .. البته من خیلی وقته دیگه باشگاه پروازو نمیخونم ... آخه پیام نماش درست و حسابی نما نداره ... حروفا وصفحه هاش جابه جا و قاطیه ...

**** الان من اینا رو می نویسم که بعدا بزارم تو وب ... اینجوری ... بهتره ... عاقا من نت میخوام ... هر چند الان چند روزه نیدونم چی کنم وقتی نت میرم ... اما به هر حال .. و یه خبر دیگه که زهرا بهم داد .. دوستم بهاره .. از مدرسمون میره ... تو اون یکی وبم نظر گذاشته و گفته ... قراره رشتشو عوض کنه و برا اینکارم باید بره یه مدرسه دیگه ... انسانی بود .. الان میره ریاضی .. هر چند میخواست بره تجربی ... خوبه هنوز شروع نکرده ببین چقده دردسر داریم ما ... این اطلاعاتو که ارم واسه اینه که تابستون ده جلسه کلاس رفتیم .. خب همه انسنی و تحربی و ریاضی مشخص شده بود دیگه ... نصف بچه های کلاس ریاضی میخواستن برن تجربی ... که چون نتونستن نرفتن ... البت من جزوشون نیستما ... معدلشون پایین بود ... از هیجده به پایین نیستنا اما بچه هایی که معدلشون بالاتر بوده رفتن تجربی و اینا دیگه نمیتونستن برن ... هعی خدا ... امسال .. از بچه های سال پیش کلاسمون ... ( اول ب ) ۵ نفری با هم بودیم ... نرگس و فاطمه و بهاره رفتن انسانی .. سارا رفته تجربی و منم ریاضی ... اما حالا بهاره میره یه مدرسه دیگه ... نمیخوام ... میخواستم کلی فیلم بهش بدم و ازش بگیرم : دی .. فلشم دستشه .!

***** اخبار دیدین ؟؟ واقعا بی بی سی فارسی و .. چقدرمیتونن کودن باشن ؟؟ نرمش قهرمانانه ای که حضرت آقا گفته رو به چه چیزایی برنگردوندن ... در هر صورت اینا هر چقدرم تلاش کنن که رهبر ما رو زیر سوال ببرن .. عمرا اگه بتونن ... زکی ... خلاصه .. جانم فدای رهبر ... خ خ  خ ... ولی واقعا گفتما ... نه اینکه جون بدم .. نمیدونم شاید اگه شرایطش پیش بیا دادم .. ولی .. واسه حضرت آقا خیلیییییییییییییییییییییییییی احترام قائلم ... خیلی ...

و زندگی همچنان ادامه داره ...

یا علی 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

۹۲/۰۶/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">