•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

33.میخوام راجب .... بنویسم

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ

میخوام اینجا بنویسم اما رغبتی برای این کار نیس ... 

میخوام از چیزای جدید بگم ... راجب اون فیلمی که دیدم بگم ... یه هفته اس که تمومش کردم و هنوز چیزی راجبش ننوشتم ... 

میخوام از یه مسئله کشف نشده و مبهم که دارم حرف بزنم ... چیزی که از پارسال بوده ... ارتباطم به یه نفر ... یه دختر ... یه هم مدرسه ای تا پارسال و یه همکلاسی از امسال ... 

یه دختر که متفاوت با منه ... ... .... 

یه نفر که هم ازش خوشم میاد و هم ازش خوشم نمیاد ... ... بیشتر از این بازش نمیکنم چون خودمم نمیدونم چیمه دقیقا ؟؟ این مزخرفات چیه ؟؟ ووو ... ذهنم داغونه ... 

خدایا نیاز دارم محرم زود تر بیاد ... میخوام تو مراسما شرکت کنم ... شبای محرم پر از خاطره های ساد ه و گاهی تکراریه ... محرم پارسال خیلی خوب بود .. خیلیییییییییییییییی .... توفیق یه کاری برام پیش اومد که شد یه خاطره ارزشمند برام ... یه ارزش برام .. 

دغدغه های فکری من شاید به دغدغه های فکری یه بزرگسال نرسه اما واسه من اینقدر پیچیده و درهم برهمه که خودمم دقیقا نمیدونم دارم به کدومشون فکر میکنم ... 

برا امشب کلی کار تکمیلی دارم که باید انجام بدم ... هنوز نمازم نخوندم و خاک بر سرم که به جای اینکه برم نماز بخونم نشستم پای کامپیوتر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

کاش مادر و پدرا کنار اون نصیحتای دلسوزانه و پر از محبت و خوبیشون یه کم فرصت می دادن ... هر چند من شبیه به کشایی نباشم که بتونن از فرصت به طور مناسب استفاده کنم ... هرچند اگه بار ها از این فرصت رد شدم .. 

هر چند .... 

دارم با خودم فکر میکنم عنوان سی و سومین پستمو چی بزارم ... ؟؟ نمیدونم ... چی ؟؟.. اصن مگه مهمه .. 

مگه مهمه من اینجادارم می نویسم ؟؟ ... مگه مهمه ؟؟

برا من آره ... فقط برا من ؟؟!! .. چقــــــــــــــــــــــدر عالی .. .

این روزا سرمون زیادی شلوغه ... موافقین ؟؟

امروز ، کلاس زبان ... معلوم نشد چه جوری این یه ساعت و نیم تموم شد ؟؟ راجب حذف کنکور بحث کردیم .. درسته خیلی درست و پر  وپیمون حرف نزدم اما واقعا حقمه به منم بگه هیچ نمره ای از  این کوییز شفاهی نمیگیری ... حرفی نزدین ؟

من خیلی حرف زدم ... به نسبت بقیه .... خیلی بیشتر .. حقم نبود ... نگفتم  نمره کامل ... اما حداقل نصف نمره برا وقتی که روش گذاشتم ... و حتی سایتا رو گشتم و اون همه نظر هارو خوندم ... از دوستام نظر خواستم ... ا زاطرافیانم ... که به یه نتیجه خوب برسم ... اما به بدترین حاصل شد .... 

باید برم ... ............................... 

زندگیتون شاد و سلامت ....

یا علی 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

۹۲/۰۸/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۴ ته تغاری(تبسم رویا)
سلام عزیزم خیلی خوشحالم ازاینکه شرکت کردی نه عزیزم زیارت عاشورا اون قسمت های که گفته 100 بار را بگو به نیت صدمرتبه ویه بار بخون اره 40 رو پشت سر هم
یادت نمیره رو اینه اطاقت یه کاغد بزن با 40 تاخونه از تاریخ سه شنبه تا اربیعین که 40 روزه هربار خوندی یه تیک بزن
به هرکی دوست داری بگو عزیزم هرچی تعداد بیشنر ارزشش بیشتره



راستی وب زیایی داری عزیزم
پاسخ:
سلام ... 
با سر اومدم ...
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۵ ته تغاری(تبسم رویا)
سلام
تووبلاگم یه ختم 40 روزه زیارت عاشورا ایجاد کردم که اگه دوست داشتید بیاید وثبت نام کنید از اول محرم تا اربیعین 40 روز روزی 1زیارت عاشورا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">