•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

38.یه تصمیم ...!!

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

یهو یه چی افتاد تو مغزم ...

الان که فکر میکنم میگم میخوام این تصمیم عملی بشه ... هر چند یه سری چیزا که دوسشون دارمو ممکنه از دست بدم ... 

چیز مادی نیس ینی منظورم اینه که وجودی که بشه لمسش کرد نیس .. فقط یه عنوانه که دوسش دارم و نمیخوام از دستش بدم ... مثه همین عنوان بلاگم ... گذرگاه زندگی !!

چون خیلی پیش میاد شب یه تصمیم  بگیرم و فرداش یه تصمیم دیگه ... ترجیح میدم چند روز بگذره و من برای از دست دادن این چیز ارزشمند یه جایگزین مناسب پیدا کنم البته اگه تصمیم به رهایی ازش بگیرم /// 

الان میگم واقعا باید این اتفاق بیافته ... من نیاز دارم که بیافته ... اما فردایی هم هست .... خیلی زود پشیمون میشم ... برای این موضوع هم ممکنه پشیمون شم ... 

دلم اراده میخواد ... دلم میخواد روزی برسه که با اگاهی و در آن واحد یه تصمیم منطقی درست بگیرم ... از سلیقه ای که بکار می برم از حرفایی که میزنم و از تصمیمایی که میگیرم و مواردی که انتخاب میکنم راضی باشم ... و مطمئن ... 

اگه یکم ایده برای جایگزینه تو ذهنم بیاد اونوقت بی معطلی اینکارو میکنم ... احتمالش ۹۰ درصده ... 

دیگه دوست ندارم .. میخوام ح.ر.ی.م داشته باشم .... مجزا از دنیای واقعی و آداماش ... 

نمیدونم متوجه شدین دارم راجب چی حرف میزنم یا نه ... اگه این تصمیم عملی بشه بهتون میگم ... 

ایشالله زود تر این اتفاق می افته .. منم ترجیحا برم بخوابم که اینقدر فکر و خیال تو سرم نیاد .... 

عزاداریاتونم قبول باشه ... التماس دعا ... 

یا علی 

۹۲/۰۸/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">