•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

51.از سر ذهن مشغولی و درس زدگی

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۰ ب.ظ

حضار عزیز تعجب نکنین ... 

خودمم ... گفتم شاید این هفته هم مثه دو هفته پیش بشه و من فقط آخر هفته بیام ... برا همین یه سری اومدم ... 

وقتی زده میشم از درس ( مثلا دو ساعت فوقش بشینم این اتفاق میافته ) ... اونوقت اگه کامی جلو چِشَم باشه میام سراغشُ و الکی میگردم ... 

همون اول میام بلاگفا و بخش مدیریت وب خودم و رو وبلاگ دوستان کلیک میکنم ... یه سر به دوستان میزنم ... !! و بعد رو مشاهده وبلاگ کلیک میکنم و وبلاگ خودمو رویت میکنم ... 

اگه احیانا نظری بود جواب میدم و اگه اومده بودم برای نوشتن که همون اول شروع میکنم به نوشتن !!

یه سر به لینکای روزانه ام بزنین ... برین تو وب حاج آقا آخوندِ روحانی ... فک نکنم ضرر کنین .. چِشاتون رو به حقیقت های زندگی باز میشه و کلی هم لبخند میزنین و لذت می برین از خوندن ... چیزایی هم این وسط یاد میگیرین ... 

یه عالمه و تند تند داشتم از وبایی که دنبالشون میکنم می نوشتم ... اما پشیمون شدم ... شاید بعدا نوشتم .. 

مامان و بابا و عزیز و زینب و سجاد شاید ده مین دیگه بیان ... باید شیمی بخونم و فیزیک بخونم .. 

اون مزاحمه امشبم دو باری زنگ زد که کلا نزده رد شد ..... 

دلم میخواد هی بگم و هی بگم ... اما .. چی ؟؟ از چی ؟از کجا ؟؟ 

نمیدونم !! .... 

اینقده خوشحال میشم آرشیومُ می بینم ... ذوق میکنما !! ... 

وقتی می نویسم چون خیلی سریع میشه ... یه حروفایی جا میمونه ... قبلنا که وقت داشتم بعد اینکه آپ میکردم می نشستم دوباره میخوندم و درستش میکردم اما حالا فقط میخونم و می بینم .... 

با خودم فکر میکردم ... همونجوری که اینجا حروفا رو جا می ذارم و با بی دقتی سریع ازش میگذرم مثل روزهای الانم ... یه وقتی میرسه که هم دیگه اینجا درست می نویسم و هم بیرون از اینجا روزامو درست پر میکنم ... 

من که خودم میخونم نوشته هامو حس میکنم دارم به حرفای یه نفر که تند تند فقط میگه گوش میدم ... 

همه چیز تند و پشت هم .. خیلی تند .. برای شما هم اینجوریه ؟؟

اوممم ... بازم بگم .... چی ؟؟ ... چی؟ چی ؟ چی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

باز هم ذهنم یاری نمیکنه .. حرفام خیلیه ... یه سری چیزا رو نمیگم ... 

میدونین چیه ؟؟ بعضی وقتا خیال میکنم ... مثلا من بزرگتر که بشم و مثلا اگه بشم یه مهندس هسته ای و اینا ... 

بعد میان این وبو میخونن و دماراز روزگارم در میارن !!!!!!! 

یا مثلا خیال میکنم  خیال می بافم ... 

این خیالات خیلی زیاده ... 

هفته دیگه امتحانامون شروع میشه ... به همین زودی ... به همین زودی .... شاید ما رو اصلا شلمچه نبرن .. نامردا ... با خودم فکر کردم  خانوم مدیر گفته الان نه بعد امتحانا که دهن ما رو ببنده ... آخه ما با اینکه میدونستیم دم امتحانا ما رو می برن بازم میخواستیم بریم .. می دید از رو نمی ریم ... گفت کلا نمی بره تا باری بعد از امتحانا ... !!! عجبا از خیالات خودم ... ...

نظرتون راجب فیض بوق و چت ها و کلوب چیه ؟؟!!

من خودم چن باری تو کلوب عضو شدم اما فرداش کاربری و پسم فراموشم شده و بیخیالش شدم .... چت هم 

سه چهار باری رفتم .... فیض بوقه رو نچ .... 

به نظرتون اینکه دخترا و پسرا با هم دوست اجتماعین دلیلی میشه بر درست بودن و گناه نبودن ... ؟؟

اها ... یکی از هم مدرسه ای های زهرا که از راهنمایی هم مدرسه ای بودن ... امسالم توی کلاس تجربی ب بود ... زهرا الفه !! ... مُردش ... ینی خودکشی کرد .. 

فکرشو بکنین ... ... خودکشی کرد ... خودکشی .. چیزی که شنیدیم این بوده که خودشو دار زده !!! ... اینکه مرده که کاملا صحت داره .. اما خودکشی ... 

تا فردا نشه نمیشه صحتشو تایید کرد ... اما بازم ... زهرا میگفت هم مادر و هم پدرش دکتر بودن ... کلا وضعیت زندگیش خوب بود .. خب می شناختش .. میگفت شنیده بیماری روحی داشته و تحت درمان بوده .. 

خب اگه بیمار بوده و تحت درمان اینقد حواسشون پی اش نبوده که تونسته خود کشی کنه ؟؟!!! ... بیچاره امسال کنکور داشت ... ... ... 

هعی .... 

برم دیگه ... کلی از این در و اون در حرف کشیدم از خودم ... اصلا چه فایده اینا رو میگم ؟؟ به دردتون نمیخوره که میخوره ؟؟

لا اقل برا خودم میمونه !! :)) 

یا علی 

91

۹۲/۰۹/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">