•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

53. هنرمندی موجود نیست !

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ب.ظ

برا اینکه تو گوشی بابا مداحی بریزم .... 

اول رفتم یه سری اهنگایی که از قبل واسش ریخته بودم ( بیشترش فقط آهنگ و بی کلام بودن ) رو پاک کنم ... 

چون با مداحی ها قاطی میشد بعد وسط روضه بیا و درستش کن ... !! ( توضیح بیشتر لازمه آیا ؟)

رفتم قسمتی که نوشته بود هنرمندا ...

دونه دونه حذفیدم !! 

و آخری رو که حذف کردم .. رو صفحه سفید اومد هنرمندی موجود نیست !! .... آخی .. 

منطقی نگا کنی خندت نمیگیره یهو ... عین من بمانند دیوانه ها بنگر ... 

یا علی 

91


۹۲/۰۹/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">