•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

64. می بینم و فکر میکنم

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ

نذاشتن نقطه بعد از چیزی که می نویسم آزارم میده .... 

از کی شروع شد ؟ نمیدونم ...

فقط میدونم جمله های من همه ادامه دارن و یه سه نقطه یا حتی بیشتر بینشون هس ... 

شایدم س ِ نقطه که بگم سه تاس و دیگه تموم شُد ... 

خودم نظریه اولُ بیشتر قبول دارم ...

باز هم ... 

دارم یه فیلم می بینم ... یه سریال .... 

اوممم ... چرا نمیشه راحت زندگی کرد ؟ .... اصن سوال جالب نیس ... حالا که پرسیدم فهمیدم ... 

شده تا حالا از یه نفر بخواین یه چیزیُ توضیح بده واستون و بعد خودتون همون موقع بگیرین ... بفهمین چیه معنیش؟می بینم ... فیلمُ میگم .... بعدم که فکر میکنم ... وقتی از یه صحنه خسته میشم ... دلم میخواد برم تو فیلم ِ و دخترَ رُ هُلش بدم بغل پسر ِ

هیس ... 

خب ... اگه میخواستن بی دردسر کنار هم باشن و هی عشق و کلمات عاشقانه ... چیزی از این فیلم در نمیومد ... وقتی دارم این فیلمُ دنبال میکنم ... دلیلش اینه که ببینم این آقا پسر گُل ... چه جوری میتونه مشکلاتشو حل کنه ... اینا چه طور میخوان تصمیم بگیرن و انتخاب کنن ؟ تا مشکلی پیش نیاد ... یا اگه هم اومد وایستن مقابلش ..

به نوشته هام که نگاه میکنم .... می بینم توشون نظمی نیس ... حتی حرفایی که میزنمم قاطیه ... 

نتیجه این مشاهده چیه ؟! شاید خودم بدونم ... اما شُما چه نتیجه ای میگیرین ... 

همش دوست دارم سوال کنم ... تا جواب بشنوم ... اما کسی جواب نمیده ... یا خیلی کم ... خیلییییییی کم :(

یادمه قرار بود راجب یه فیلمی بنویسم ... 

اما هنوز هم ننوشتم ... از فضاش خارج شدم ... نمیدونم ... بالاخره می نویسم یا نه ... 

یه چیزی تو فکرم اذیتم میکنه ... 

اینجا باید چیزی بنویسم که ارزش خوندن داشته باشه ... بازم شدم همون آدم ... ینی همینی که هستم ... 

بازم میخوام ببینم دیگران خوششون میاد یانه ... دیگران تایید می کنن یا نه ... 

چیکار باید کرد ؟!

نمیشه ... یه چیزُ برا دل خودم انجام بدم ... بی هیچ فکر دیگه ای .. 

دریا رُ دوس دارین ؟! نزدیک دریام ... اما بازم سالی یه بار می بینمش ... محرومیت بزرگی میتونه باشه برام .... 

دیدن دریا و موجهاشُ واقعا دوست دارم .... 

چقد حرف زدن گاهی سخته ... چقد همه چی گنگ و نا مفهوم ... 

بازم اما ... خدام شکرت .... برا همه چیزایی که بهم دادی ... زندگیم خوبه ... 

گذرش سریع اما اونم خوبه ... 

کاش یه روزی ... معنیشو بفهمم .. 

یا علی 


۹۲/۱۰/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">