•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

69.دومین برف زندگی من ...

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۵ ب.ظ

امشب داره برف میاد ... برفای واقعی ... 

دومین باریه که داره اینجوری برف میاد ... اولین بار وقتی برفُ دیدم " تو جایی که زندگی میکنم " که چهارم ابتدایی بودم ... 

صبح زود که بابا برای نماز صدام زد بهم گفت که داره برف میاد ... من باور نکردم ... یعنی خب باور کردنی هم نبود ... فکر میکردم داره سر به سرم میذاره .. اما وقتی به چشم دیدم کل حیاطمونو برف پر کرده ... سفیده .... یکدست سفید اینقده ذوق زده شده بودم که دلم میخواس یه جیغ بنفش و سفید بکشم ... !! :))

الان هم برف میاد ... با دونه های درشت ... نمیدونم فردا صبح که پا میشم همه جا سفید شده و برف نشسته یا نه ... اما همین اومدن برف یه این وضوح کلی خوشحالم میکنه .. مخصوصا که فردا روز منه .. و با اومدن این برف من حس میکنم یه دختر زمستونی واقعی هستـــــــــــــــــم ... 

ما که از فردا خبر نداریم .. بابا گفت اگه فردا برف بشینه مدرسه پر ... شاید ما بدونیم که مادر و پدرا خیلی دوستمون دارن اما وقتی بعضی حرفا به زبون میان قشنگ اون حس خوبی که بهت نشون میده مهمی و دوست دارن رو میتونی حس کنی ... به معنای واقعی کلمه .. جوری که لبخند بشینه رو لبتُ و نیشت وا شه ... :)

من اومدن این برفُ منظور میگیرم .. هر کسی میتونه یه منظور واسه خودش بگیره .. من اینُ هدیه مخصوص خدا واسه خودم میدونم ... مرسی خدا جونم .. خیلی خیلی ممنونم که اجازه زندگی بهم دادی... 

هدیتُ خیلی دوس دارم ... و از سفیدیش لذت می برم .. از سردیش می لرزم و می خندم .... و از آب شدنش گرم می شم ... 

دومین برف زندگی من ... می باره .. داره امشب .... شبی که فرداش متعلق به منُ و هر کسی که فردا متولد شده .... ای برف هدیه منه .. هدیه زنده بودن من ... 

 

اینجا خیلی کم برف میاد ... همونجور که گفتم اولیش واسه دی ماه چهارم ابتداییم بود که به خاطرش دو هفته نرفتیم مدرسه .. و دو هفته امتحانا عقب افتاد ... و این دومیشه ... که شب تولد من می باره .. و من دوم دبیرستانم .. و دقیقا ۱۵ سال و ۱۱ ماهُ و بیست و نه روزُ و نوزده ساعتُ و پانزده دقیقه و ...از ورودم به این دنیا می گذره ... 

لباتون پر خنده ... 

خدا نگهدارتون ... 

یاعلی 

شکلک های محدثه

۹۲/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">