•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

70. فاطمه ۱۶ سال دارم !

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ب.ظ
بسی بسی فراووووووووووون خوشحالم ... 

ممنونم از خدا به خاطر جون دادن به من ، ممنون از مامان و بابا ... به خاطر همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ی خوبیایی که در حقم کردن ... زحمتایی که کشیدن ... 

امروز روز منه ... هنوز وقت مونده تا پایان امروز ... 

امروز شونزده ساله هستم .. امروز ... 

شونزده سال از زندگیم میگذره ... شونزده تا بهار رُ رد کردم ... 

07

امروز که اولین برف زمستونی بارید ... امروز که مدرسمون سفید شده بود ... عین برف ... 

سفید و سررررررررررررررد ... 

اما خوش گذشت ... برف بازی ، کادو گرفتنا ، تبریکا ، لرزیدن از سرما ، بیکاری ، جیغ  و داد زدن و دست زدنا ... (البته من شاهد بودم ... چون جنون آمیز این کارا رو میکردن دیگه شرکت نکردم فقط ناظر بودم )

برف برف برف .. هدیه سفید و سرد و زیبای خدا برای تولدم ... 

فردا مدرسه نمیریم ... !! 

هم اکنون که در پیشگاهتون حاضرم .. فاطمه نام دارم و در سرزمینی سبز با هوایی سرد پشت کامی نشستم و برفی و ۱۶ ساااااااااااااااال از عمرم میگذره ... 

ماها تو دو قرن زندگی میکنیم .... ۱۳۰۰ و ۱۴۰۰ ... وقتی ۱۴۰۰ برسه ... به ماها میگن که متولد یه قرن پیشیم ... :))))

از این به بعد با اسم خودم براتون کامنت میذارم ... 

تا باشه از این روزا و شبا .. 

اولین نفری که تولدمُ تبریک گفت بصورت کاملا رسمی و شیک ... فاطیما ... یازدهم بهمن ، ... بعدش سارا اونم یازدهم بهمن ، اما اولین کسی که دوازده بهمن بهم تبریک گفت .. زهرا ... :)

راس دوازده و دو دیقه دیشب ... اسی با این مضمون " تولدت مبارررررررررک هوراااااااااا :-)) :DD ساده ، شیک ، مجلسی ... :-D راستی دقت کردی امسال تولدت برف اومده ! دخمل عمو خره ی من بازم تولدت مبارک ، سینگل چوکاهه میدا :-) "

من امروز خیلی خندیدم ... لبخند زدم ... سه ساعتی بینش عصبی شدم ، اذیت شدم اما نمیشه اون همه لبخند و شادی رو به پای این زمان کم گذاشت .. امروز جزو بهترین و خاص ترین روزای منه ... میون روزای خاصی که گذروندم ... 

امیدوارم شما هم شاد باشین .. 

یا علی 

2946518r59irwbv83


۹۲/۱۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">