•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

82. چقدر زود گذشت !

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۰۱ ب.ظ

هر سال این موقع ها که میشه ... 

یه جمله تعجبی میاد تو ذهنمون و کل فضای ذهن رو در بر میگیره ... 

چقــــــــــدر زود گذشت امسال !

واقعا ... 

چطور همیشه از زمان اینقدر عقب می مونیم ؟!

درسته تو این دو هفته اخر از بس که امتحان داشتم هی غر میزدم که چرا عید نمیشه ... 

چون تو اون لحظه فقط دنبال تعطیلیم ... 

موقعی که فردا هایی هست میگیم چرا نمیاد پس ... 

و وقتی اون فردا ها میگذره میگیم هعی چه زود گذشتا ... انگار همین یه ساعت پیش بود .... 

الان دو ساله که دیگه میدونم ... وقتی توی یه شرایط سختم .. خیلی زود اون شرایط تغییر میکنن .. در هر صورت من ازش میگذرم .. 

مثلا سال نود و یک که آزمون نمونه دولتی داشتم ... چقدر روز شماری میکردم ... چقدر با خودم فکر میکردم ... 

میگفتم بالاخره تیر میاد و امتحان میدم ... بعدش چی ؟! قبول میشم ؟! قبول شم خیلی می خندم ... خیلی شاد میشم ... خیلی زیاد خدا رو شکر میکنم ... بابا و مامان خوشحال میشن .. !! اگه قبول نشم ... ::::

همین هم شد ... 

همینه دیگه ... 

وقتی به آخرین روزای یه سال نزدیک میشیم گذر زندگی ملموس تره ... اینطور نیس ؟!!

هر چند من که شوق خاصی ندارم برای سال جدید !!! چطور ؟؟ چرا ؟؟

جواب اینه ... میتونم بگم نمیدونم ... میتونم بگم نمیخوام فکر کنم به جواب و بگم ... و .... 

سال نود و سه ... 

باز هم سی صد و شصت و پنج روز دیگه مثل برق از جلو چشمامون گذشت ... 

پس چرا من متحول نمیشم ؟!! 

خودم نمیخوام ؟!! 

میخوام  اما هنوز وقتش نیس ؟!!

چی ؟!! 

آهای بچه های کوچیکتر از منه شونزده ساله... راسته که میگن ، حقیقته محضه ... که بزرگ که بشی روزات تند تند میگذره ... 

لذت ببرین .. بزرگم شین میشه لذت برد .. اما باید خیلی زود خودتونو پیدا کنین ... تا لذتشو ببرین ... 

لذت ... لغتش یه کوچولو غریبه اس .. 

واقعا میخوام بدونم از چی خیلی لذت بردم ... توی این یه سالی که زود گذشت ... !

حداقلش اینه که من نسبت به پارسال کلی بیشتر فهمیدم ... و بزرگ شدم .. اما تازه اول راهم .. کند دارم راه میرم ... 

دوس دارم سال دیگه سرعتم بیشتر شه ... و معقول ... 

بهار صدای نفس نفس زدنات میاد ... بدو ... منتظرتیم ... هوادارات دارن برات سوت میزنن و تشویقت میکنن ... 

میتونی ... بدو ... تند تر و تند تر ... برسی سه ماه وقت داری تا نفس تازه کنی ... الان فقط بدو ... :)


یا علی 

۹۲/۱۲/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

ان شاالله که سال دیگه سرعتی بس معقول داری...:))
راستی سلام...
پاسخ:
ان شالله .. :)
سلــــــام ... :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">