•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

85 . هوایی شدم ناجور :)

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ


نرگس هم قراره بره مکه ... 

منم میخوااااااااااام ... خیلی ... 

مخصوصا این چند وقته که حال و هوای مکه و مدینه رو هی می برن و هی میارن ... 

با خانوم شیمی امروز داشتیم راجب عرفات صحبت میکردیم ... :)

واقعا واقعا یه جای عجیبیه ... 

من که فقط از توی اتوبوس دیدم و رد شدم ... ولی مطمئنم  حسو حالش از چیزی که تو تصور منه خیلی خیلی بیشتره ... :)

هوایی شدم ناجور ... 

بخصوص که نرگسم داره میره ... 

منم میخوام برم .. دوباره ... سه باره ... 

خیلی زیاد ... 

کاش باز هم توفیق داشته باشم که برم ... 

سال ۸۸ من فقط  ۱۱ سالم بود ... خیلییییییی زیاد فرصتامُ از دست دادم ... :(

هیچوقت یادم نمیره وقتی بهمون گفتن قبل اینکه کعبه دیده بشه سرامون رو پایین نگه داریم  و  نگاه اولُ که انداختیم دعا کنیم که براورده میشه ... 

یادم نمیره که من نگاه کردم ... نگاه کردم و بعد سرمُ انداختم پایین ... 

یادم نمیره که وقتی میخواستم نماز صبح بخونم  و  بعدش برم برای طواف نساء هر طرفی میشد نماز خوند .... :))

یه عالم سفیدی یادمه ... 

خونه خدا ... :))

آی که دلم ناجور هوایی شده ... 

خدایا مکه و مدینه که نمیدونم بازم میتونم برم یا نه ... اما سال ۹۳ ق۴سمت میشه بازم برم پابوس آقا مثل هر سال ؟!

قسمت میشه برم کربلا ؟! نجف ؟! و... 

به نرگس گفتم که واسم دعا کنه تا راهمُ  پیدا کنم ... :)

خدایا دوستم و خانوادش به سلامت برن و بیان ... 

نرگس اونقدر که من فرصت از دست دادم فرصت به دست بیاره و لذت ببره از ثانیه به ثانیه نگاه به خونت و ... 

خدایا نگاهم کن ... 

یا علی 
۹۲/۱۲/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">