•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

100.

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ

یک هفته گذشت و من بالاخره اومدم ... :)

دو سه تا سر کوچیک زدم ولی وقت بیشتری نبود برام ... !

هفته خوبی بود .. 

یعنی یه هفته نسبتا عالی دیگه ... 

امتحان ورزش که ایستگاهی بود رُ خوب دادم ... :) کامل نبود اما واقعا نسبت به کار خودم خوب بود :))

امتحان ریاضی و آمار هم بدک نبود ... :) ... نتیجه امتحان شیمی همچنین ... و جغرافیا همچنین .. :)

آما بگم از فیزیک ... 

اونم خوب بود ... با اون وضی که من خوندم فوق العاده بود :D 

از چهار تا سوال فک کنم دو تاش کامل و و یکی نصف و یکی دیگم بی پاسخ ... :)

هرچند سه شنبه باید کل فصل سه هندسه رُ می خوندم ... و کلاس زبان هم بودم و هفت رسیدم خونه ... باز هم رفتم عروسی ...

شاید اگه کس دیگه ای بود نمی رفتم ... 

عروسی دختر راننده سرویسمون بود ... :) ... مرد خوبیه ... و کلی تعارفی و دست و دلباز ... اینقدری که همین هفته کلی شرمندش شدیم ..:)

هندسه رُ هم امتحان نگرفت !!!! 

همون سه شنبه هم صاحب گوشی خودم شدم ... بعد از انتظاری نه چندان طولانی ... :)

امروز هم یه خبر فوق العاده شنیدم... :)))) خیلییییییییییییییییی خوب بود ... 

راجع به یکی از پسر عموهام ... 

فوق العاده برای خودش و خانومشُ و دختر کوچولی نازنینش خوشحالم ... 

برای عمو و زن عموم ... که اینقدر سختی کشیدن اما به روشون نیاوردن ... و محکم موندن ... 

برای دل نازک دو تا خواهراش ... 

برای دلتنگی تک برادرش ... :))

خدایا شکرت .. شکرت شکرت ... خدایا ... خدای من ... خالق من ... 

معبود من ... شکرت ... 

پناهمون باش ... 

کمکش کن این مرد رُ تا دوباره سره پا شه ... :)


+ راستی یه سوال ، این خواهر من عجیب دلش میخواد خیار رُ سرخ کنه ... 

تا حالا این کارُ کردین ؟!!

چی میشه ؟!!

یاعلی 

۹۳/۰۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

سلام
خداراشکرامتحانت خوب شد عزیزم
سرخ کردن خیار؟؟؟؟؟؟؟نه والا نمیدونم خوب میشه یانه
سلام ببخشید دیر به دیر میام.....نت ندارم..:|
این هفته هم هفته ی خوبی باشه برات...:))))
پاسخ:
سلام .. 
اشکالی نداره ... منم خیلی دیر به دیر میام :(
انشالله ... 
همینطور واسه تو :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">