•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

121 . 46 کیلو کتاب !!

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ

اول سلام :)

دوم عید همگیتون مبارک ... 

ممنون از اینکه به یادم بودین ... 

بخصوص مریم گلی و یسرا ... 

البته از بلاگ هم فقط شما خواننده منین + حاجاغا .. :)

به نظرتون قیمت ۴۶ کیلو کتاب و کاغذ چقدر میتونه باشه ؟!!

بعد امتحانای خرداد یه پاکسازی کردم عمیق ... 

تمام کتابای دوره راهنمایی و دبستانم رو جدا کردم ... 

قرآن و دینی ها رو نمی دونستم چی کارشون کنم که نگه داشتم ... 

قصدم بیشتر این بود که بندازمشون ... 

قیمتش شد ۶ هزار و نهصد ... :l

اهم ... 

کیلویی ۱۵۰ تومن ... 

تا حالا کتابامو کیلویی ندیده بودم .... !!!!

که دیدم ... 

کیلو ... 

یکم انگار لغت سنگینیه برا کتاب ... 

یاعلی :)

۹۳/۰۵/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

عیدت مبارک باشه. :)

+ گاهی باید چیزهای قدیمی رو دور ریخت تا جا برای جدیدها باز بشه.
این که اتاقت بود، گاهی دل رو هم باید همینجوری تمیز کرد... :)
پاسخ:
اهوم ... :))
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۰ افکار سرگردان
هیچ موقع دلم نیومد کتابای قدیمیم رو دور بریزم...
الآن منم و کوهی از کتاب!!
پاسخ:
کتابای دبستان و راهنمایی خیلی از خاطرات رو برام زنده می کردن ... 
دبستان که بودم فکر میکردم کل کتابامو تا اخر تحصیلم تا عمر دارم نگه می دارم ... اما دور ریختنی باید دور ریخته بشه ... 
اما باز همه اونایی که عزیز بودن موندن تو جعبه گوشه کمد ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">