•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

126. خواب های سینمایی!

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

خواب های عجیب و غریبی می بینم ... 

ماجرا دار ... 

یه جوری که وقتی خوابم و بعد به بیدار شدنم نزدیک میشم باز هم تلاشمو میکنم که بخوابم و ادامه ی خواب رو ببینم ... 

ببینم بالاخره چی میشه ... 

یه سری ادمی جالب و شناخته شده ناشناخته خودم ... توی یه جای شناخته شده ناشناخته ... !!!

این خوابا تعادل روانی ندارن !!!! من نه .. خواب ها ندارن ... 

و الا من که بابا متعادلم ... !!!

این خوابا مربوط به بعد از ظهر میشن اکثرا ... 

مثلا تو خواب امروزم... از یه فیلمی شروع شد ... الان یادم نمیاد ... 

توش خبر دار شدم پسر دوست بابا ... که دو سه ماهی ازم کوچیکتره ازدواج کرده با یه دختره که ده سال ازش بزرگتره ... !!!!!!

ینی من خودم تو کف خوابایی که می بینم موندم ... 

خوابای عجیب غریب این مدلی .... 

حتی یه خوابی که ماجرای توش توی یه قصر سنگی اتفاق افتاده بود ... 

یا ی خواب انیمیشنی ... 

من خودم دهنم وا می مونه تو خواب ... !!!!

کسی اینجا روانشناس نیست کمی به من پاسخگو باشه ؟!!!!

پایدار باشین 

یاعلی:)

۹۳/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

خیلی هم عالی
آدم هم میخوابه هم فیلم سینمایی میبینه:))
پاسخ:
:)))
بدیش اینه که به هوای ادامه خواب خوابیدن بعد از ظهریم خیلییییییییی طول میکشه ... مثلا سه می خوابم و هفت و نیم بیدار میشم ... !
موفق باشید
پاسخ:
ممنون ... هم چنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">