•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

131. پستی در سفر

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ب.ظ

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

سلام دوستان

از مشهد الرضا در خدمتم ... :)

جای همه خالی ....

بعد یه سال ...

نفس کشیدن تو حرم آقا ... قدم برداشتن ... بو کشیدن تو حرم .. فوق العاده اس ...

البته یه وروجک هس که فکرشم نمی کردم بتونه اینطوری دست و پا گیر باشه !!!

صدای نقاره های دیروز غروب هنوز تو گوشمه ...

امیدوارم خیلی زوووود قسمت شما هم بشه .... حتی اگه یه هفته پیش داشتین تو حرم زیارت می کردین ... :)

وقتی هجوم این همه بانوی گرامی رو به سمت حرم می بینم نمی تونم جلو تر برم ...

صدای بلندشون که میاد به مرد نگاه می کنم و حسرت می خورم که چقد آسون زیارت می کنن ...

شاید دیدن همین صحنه ها باعث شده نسبت به زیارت اینجوری سرد شم ...

دیدن گنبد طلا هم کافیه ...

دیدن ضریح از دور هم کافیه ....

الان که دارم فکر می کنم دوست داشتنی ترین مکان ها برام یکیش صحن ( فکر کنم شیخ طبرسی باشه ) که رو به گمبد بشینم و پشتم سقا خونه باشه و سمت چپ بالای سرم نقاره زن ها مشغول باشن و باد گرم و ملایم بخوره بهم ... اونجا نماز جماعت بخونم و به گنبد نگاه کنم و از همتون یاد کنم ..

همه اونایی که به وباشون میرم ...

یا رو به روی ضریح طلا وایستم و نگاش کنم و اشک بریزم و خالی بشم ...

خالی شدنی نیست ...

به نظرم آقا یه نوع خاص دلبستگی و دوست داشتن تو دل همه ماها کاشته ...

از اینترنت رایگان هتل در خدمتم ..........
بالاش نوشته برا 16 سال به بالاها .... خب منم الان 16 سال و 5 ماهمه دیگه ...

خدا رو شکر ...
:)

امیدوارم تو این چمد روز سفر به زوار آقا ناراحتی نرسونم ...
حتی به اندازه یه قد انگشت ..

.

.

سالم و سلامت باشید ..

یاعلی :)

۹۳/۰۶/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۵ بنای با ثوات
سفر به سلامت...التماس دعا جانم..
پاسخ:
:)
یسرای مهربون به یادت هستم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">