•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

138 . همگی دعوتید :)

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ

سلام علیکم ... :)

اهم ...

بعد اینکه یسرا بانو منو به معرفی کتاب دعوت کرد ...

داشتم فکر میکردم دقیقا چه کتاب گنده ای خوندم بیام اینجا معرفی کنم دوستان فیض ببرن !!

الان دارم دا رو می خونم ... این کتاب اونقدر شناخته شده هست که نیاز به توضیح خاصی نداشته باشه ... 

در هر صورت خودم که هنوز تمومش نکردم ... یهو بعد یه نفس خوندنش استپ زدم ... چون ۷۰۰ صفحه ای هست و خاطره .. 

خلاصه اینکه گشتم بین دو سه تا کتابی که دستم گرفتم و خوندم ... 

و یاد کتاب بادبادک باز  کتابی که از دوستم قرض گرفتم و خوندم تو ذهنم همیشگی خواهد بود .... :)

فکر کنم تابستون یا بهار پارسال خوندمش :))

برای مدتی به امانت گرفتم خوندم و لذت بردم ... 

پیشنهاد میدم بخونین و لذت ببرین :)) ... من این کتاب رو با ترجمه زیبا گنجی و پریسا سلمان زاده خوندم !

جمله ای از کتاب :: فقط یک گناه وجود دارد و آن دزدی است .... دروغ که بگویی حق کسی را از دانستن حقیقت می دزدی.

توضیح :: نویسنده این کتاب " خالد حسینی " نویسنده ای اهل افغانستان هست ... ماجرای کتاب هم از دو پسر بچه تو افغانستان شروع میشه .داستان از زبان یکی از این پسر ها به اسم امیر گفته میشه که تا بزرگسالیشون ادامه داره ... پسر دیگه اسمش حسن که فرزند خدمتکار خونه امیر هست.. .. با بعضی آداب افغان ها آشنا شدن جالب بود ... و اینکه راجب بعضی حقیقت هایی  که اتفاق افتادن ... این کتاب واقعا قشنگ بود :) 

برای همینم این کتاب گنده رو بهتون معرفی میکنم که بخونین ... :))

لذت ببرین همگی ... 

گنده :: کنایه از فوق العاده ، دهن پر کن ، شیک ، جالب و درست حسابی ( برگرفته از فرهنگ لغت اختصاصی من )

آخیش ... خیالم راحت شد :))

یاعلی 

۹۳/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۴)

موضوعش جالب بود شاید یه روز خوندمش:)
مرسی فاطمه جان
پاسخ:
خواهش میکنم :))
امیدوارم اگه یه روز خوندیش ازش لذت ببری :))
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۹ بنای با ثوات
خوندمش اینو..همین یه ماه پیش..
اونجایی که سهراب می افته بیمارستان و برای سلامتیش دعا می کنه خیلی تاثیر گذاره..
اونجایی که دکتر می خواد در مورد سهراب بهش بگه مو به آدم سیخ می شه..
حسن رو خیلی دوست دارم..
یکی از شخصیت هایی که فراموشش نمی کنم..
ساده و دوست داشتنی...
پاسخ:
:))) 
اوهوم ... خیلی خوب بود ... 
حسن واقعا شخصیت ساده ای داشت ... 
اون مو سیخ شدن رو دقیقا زدی تو خال ... :(
لینک دانلودشو نداری؟؟؟:)
پاسخ:
سلام 
خیر ... اما اگه سرچ کنین احتمالا پیداش بکنین .. 
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۵۷ فانوس جزیره
سلام علیکم
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
غرر الحکم . ح7207
لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
التماس دعا بزرگوار
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام :)
از حضورتون خیلی ممنونم 
از توصیه تون هم خیلی سپاسگزار ...
میشه بگید شما کدوم نویسنده فانوس هستید ؟؟
یاعلی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">