•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

149 . زنده ای از دنیا ...

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

سلام ... 

من زنده هستم ... 

من سالم هستم ... 

من خوب هستم ...

من می تونم درس بخونم ... 

می تونم از خوندن زبان لذت ببرم .. 

می تونم پای کامپیوتر بشینم و وب های دوستا  رو ورق بزنم ... 

من می تونم بی خیال باشم ... 

پیشنهاد میکنم ... 

وقتی قدم زنون دارین میرین خونه هاتون ... 

آروم وآروم .. 

لذت ببرین از قدم هاتون ... 

از آسمون بالاسرتون ... 

آفتاب داغش .. بارون سردش ... برف سفیدش ... 

و با هر قدم به همه ی کارایی که به ذهنتون میرسه می تونین انجام بدین فکر کنین و خدا رو شکر کنین ... 

همیشه نمیشینیم این کارو بکنیم ... همیشه به این فکر نمیکنیم که باید شکر کنیم ... 

پس اینکارو بکنیم ... 

خدایا شکر که میتونم راه برم 

خدایا شکرت که سالمم...

خداجونم ممنون که میتونم ببینم ... 

خدای بزرگم شکرت که می تونم راه خونمو پیدا کنم ... 

خدایا شکر که خونه دارم ... 

خدایا شکرت که پدر و مادرم سالمن ... 

خدایا شکرت که میتونم حرف بزنم ... 

خدایا شکرت که میتونم فکر کنم .. 

خدایا شکرت ... 

دلم میخواد همه اون دیقه هایی که به اینجا فکر میکنم ... و اون موضوعی  که دلم می خواد اینجا ازش حرف بزنم ثبت شه اینجا .. !!

فقط و فقط خواب نمونین ... 

یاعلی :)

۹۳/۰۷/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۹ mahjobeh modanloo
:|
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">