•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

154. در تاریخ گذر زندگی ثبت شد ...

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ

سلام :)

تسلیت به همه اونایی که حتی تنها یه تک آهنگ مرتضی پاشایی رو گوش کردن و لذت بردن .... 

کلا از دنیای اطلاعات دورم !

در این حد که از اون ماجرای اسید پاشی چند هفته قبل خبر نداشتم تا همون موقع ها از دهن این و اون که نه دختر عمو جان شنیدم ... 

از مرگ این خواننده پاپ نیز !

ستایشش رو یه بار گوش دادم و شد اینکه برای همیشه انتخابش کنم ... 

خدا رحمتش کنه ... 

شنیدم از مرگش فیلم گرفتن و پخش کردن !!!!! 

وجدان کو ؟

:l

جمعه صبح فوت شدند اگه خبرا درست به گوشم رسیده باشه .... 

این تاریخ اینجا ثبت میشه ... به حرمت اینکه آهنگ هاش رو گوش دادم ... بعضا پسندیدم .... 

و ... باورم نمیشه !

وقتی می خواستم بگم اینجا ثبتش میکنم یاد یه فیلمی افتادم ... پارسال می دیدمش .. نصفه هم ولش کردم !

یه خانومی از آینده مجوز برگشت میگیره به گذشته .. جالب اینکه جسم آینده و گذشته د رکنار همن ... خانومی میاد جلوت وای می ایسته و میگه من آینده تو ام !

به حرفام گوش کن .... نمی خوام فلان کار رو بکنی ... این کار بهتر تره !

یه دفترچه خاطرات داشت این خانوم ... تو ی یه تاریخ مثلا نوشته بود طوفان سختی میاد و یه ساختمون مهمی یه چیزیش میشه !

...

حالا من اینجا ثبت میکنم ... بعد ها برمیگردم و میگم وقتی من تو دهه دوم زندگیم قدم میزدم یه خواننده جوون به خاطر سرطان فوت شد !

امسال - شلمچه - 

امیدوارم قسمت شه برم ...

مامان دو دل بود ... 

مادر و نگرانی ... 

می فهمم چی میگه .... 

و نمیدونم شما هم هستین یا نه ... 

اما منم همینطور دلم نگرانه ...

وقتی میرن بیرون بدون من ... 

من که نیستم دلم هزار راه میره ... 

من که نباشم نمیدونم کجان دقیقن الان ؟کی می رسن ؟

اما ...

اتفاق هر جا باشی می افته ... 

باید قبول کرد ....

واقعا باید قبول کرد ... 

اگه موقع رفتنت باشه میری ... 

:))


یاعلی :)

۹۳/۰۸/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۵)

۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۳ بنای با ثوات
سلام..
مادر نگران نباشه دیگه کی باید نگران باشه...؟
ای شالا قسمتت بشه...
راست می گی موقع رفتن که بشه دیگه باید رفت...
پاسخ:
سلام ... 
واقعا ... 
ان شا ءلله ... 
اوهوم :)
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۵ فانوس جزیره

حالا تمام دغدغه‌ام این شده حسین

این اربعین، کرب و بلا می‌بری مرا ؟



سلام علیکم مومن
خیلی التماس دعا داریم
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۳ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
دعوتید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۲ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

با مطلب
تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
بروز هستیم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام
کمی اخبار گوش بدید بد نیست ها مثلا یک وعده در روز
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">