•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

165. تجربه زاده از فیلم ها !

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ

برای یادگیری چیزی ترجیح میدم راجع بهش فیلم ببینم یا یه نفر برام شرحش بده .... 

ترجیحا دوباره اتفاقی باشه بیشتر استقبال میکنم !!

یعنی اگه خودم بخوام یه چیزی رو خیلی دنبال کنم نچ پیش نیوده فعلنا !!

واس همینه سریالای متعدد با موضع های متفاوت ... رو ترجیح میدم و دوست دارم ... 

مثلا من فیلم دیدم و یه دید تقریبی نسبت به قمار و بازی هاش پیدا کردم 

مثلا من فیلم دیدم و دید تقریبی نسبت به دوگانگی شخصیت پیدا کردم 

مثلا من فیلم دیدم و کاربرد احتمال رو به زیبایی دیدم 

مثلا من فیلم دیدم و راجع به تکنولوژه های مخصوص جاسوسی و هکر ها فهمیدم 

مثلا من فیلم دیدم و خیلی چیزها فهمیدم 

مثلا من فیلم دیدم و دید تقریبی راجع به خبرنگاری پیدا کردم

مثلا من فیلم دیدم و فهمیدم دادستان کیه ؟ و وکیل تسخیری چیه ؟

مثلا من فیلم دیدم و فهمیدم هر چیزی ماجرایی داره هر چیزی هر چیزی هرچیزی 

مثلا من فیلم دیدم  و یه دید تقریبی برا پزشکی پیدا کردم 

مثلا من فیلم دیدم و یه چیزایی راجع به مدیریت شرکت ها و بورس فهمیدم 

مثلا من فیلم دیدم  و کمی راجع به هتلداری فهمیدم 

مثلا من فیلم دیدم و با سیاست آشنا شدم 

مثلا من فیلم دیدم و با زندگی یه بازیگر آشنا شدم 

مثلا .... 

مث تجربه کسب کردن می مونه 

تجربه جالبیه ... جالبه ... 


پ.ن 

من به تعادل اعتقاد دارم ... 

موندن تو فیلم ها و گذز کردن از زمان یه نوع فراموشیه خود هم میشه ... 

اینقدر تو شخصیتای متفاوت غرق میشه که خودشو و زندگیشو فراموش میکنه موقع تصمیم گیری شرای طواقعیشو نمی تونه ببینه 
رویاهاش از حقیقت فاصله دارن !!
۹۳/۱۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۵)

ولی همیشه نمیشه به فیلم ها بسنده کرد
پاسخ:
صد در صد .... موندن تو فیلم ها و گذز کردن از زمان یه نوع فراموشیه خود هم میشه ... 
اینقدر تو شخصیتای متفاوت غرق میشه که خودشو و زندگیشو فراموش میکنه موقع تصمیم گیری شرای طواقعیشو نمی تونه ببینه 
رویاهاش از حقیقت فاصله دارن !!
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۸ گمـــــــشده :)
منم این طوری بودم..یا اینکه دوست داشتم از کتابا یاد بگیرم..:))
پاسخ:
الان ینی دیگه دوست نداری ؟؟؟؟
این صرف آشنایی خوبه
چون اولا فیلم ها لزوما منطبق بر واقعیات علمی نیستن
و بعضا زیبایی های روایی و ... هم بهشون سنجاق شده.
ثانیا این نوع یادگیری عمق نداره و طبعا در دراز مدت زیاد مفید نخواهد بود.
پاسخ:
موافقم :)
حضرت زهرا سلام الله علیها :
هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
بحار الانوار - ج 70 - 249


سلام علیکم مومن
شهادت حضرتش تسلیت باد
لطفا بنده را دعا کنید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۹ گمـــــــشده :)
نه راستش الان از علمی خوشم میاد که به کارم بیاد نه اینکه فقط یه نمره ی الکی بگیرم و برم پی زندگیم...
راستی عیدت مبارک فاطمه جان. ببخش دیر گفتم..:))
پاسخ:
:))))
عید تو هم مبارک :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">