•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

166.

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ

آخر سال نزدیکه ... 

اینقد نزدیک که امسال پارسال محسوب میشه !

بهار ترم آخر زبان رو می خونم اگه خدا بخواد .... 

درسته که به اون سطح بالا و عالی که می خواستم نرسیدم اما نمیشه که بخاطرش هی خودخوری کنم یا نگرانی الکی برای خودم درست کنم ... 

حتی اگه تا حالا مسیری رو اشتباه رفتم 

بهترین کار اینه که ازش درس بگیرم و اشتباه نرم دوباره ... برای خواهر و برادرم این اشتباه دوباره تکرار نشه ... 

و برای خودم هی غصه نگیرم و بجاش جبرانش کنم ... 

حدود سه ماه دیگه امتحانای نهایی شروع میشه و من میشم یه پشت کنکوری .... 

نسبت به پارسال من هم اعتماد به نفسم هم تلاشم هم انگیزه ام بیشتر شده ... این برام یه امتیاز مثبته که دوست دارم بیشترش کنم ... 

نمیدونم کنکور 95 برام چه سرنوشتی میاره ... 

قبل اینکه به اون فکر کنم ... 

امیدوارم همونطور که میدونم تواناییش رو دارم که با نمره های بالا نهایی رو پاس کنم همین اتفاق هم بیفته .... 

و بشه یه نقطه عطف برای تلاش بیشتر کردن .... و رسیدن به اون آرامش و تسلط خاطری که همیشه می خوام ... 

اینجا ... 

گذر زندگی من ... شاهد ادامه روزهامه ... 

اینکه چطور این روند پیش میره ... و من خداروشکر میکنم که اول راهمو با قدمای سست برنداشتم ... 

یاعلی :)

۹۳/۱۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۹ گمـــــــشده :)
ان شاالله که بهترین نتیجه ی ممکن رو می گیری فاطمه جان...:*
پاسخ:
ان شالله ... 
ممنون یُسرا بانو :)
روزهات پر از موفقیت:))
ان شاء الله بهترین ها برات رقم بخوره آجی

منتظر نتیجه ی خوب کنکورت هم هستیم
:*
پاسخ:
خیلی ممنون :*
ان شالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">