•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

193. هجده سالگیم آغاز شد

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

:)

دوازده بهمن امسال هم رسید و راس ساعت 00:00 دوازده بهمن94 صدای اس ام اس ها باعث شد چشمام برق بزنه .... بخندم .... 

و خوشحال باشم .... 

هجده سال تمام از عمر من گذشته و تو سنی که برای خیلیا سکوی پرشه دارم تلاش میکنم .... 

تلاش میکنم تا برسم ... میرسم .... خدا خودش گفته تو اون مسیری که قدم میزارین و تلاش میکنین کمکتون میکنم .... 

پدرجانم مادرجانم ... از این همه زحمت بی دریغتون ممنونم و تمام تلاشم رو میکنم لحظه ای باعث سر افکندگی یا نارحتی شما نباشم .... 

تمام این 18 سال زحمتتون رو به خوبی جواب میدم ... امیدوارم ... خدایا کمکم کن تا برق شادی لذت و رضایت رو تو چشماشون ببینم ....

من امسال صاحب دوستای نازنینی ام .... این دو روز هی دیدمشون هی خوشحال تر شدم ... 

دوستایی که بیخیال نیستن ... دوستایی که در تلاشن ... دوستایی که زندگی براشون مهمه ... شادی براشون مهمه و مهربونی براشون مهمه ... 

خدایا هزار بار هزار ها بار شکرت ... 

تا به اینجا هیچوقت این نوع دوستانی نداشتم ... یه حالت همفکری قشنگی هست ... با همه تفاوت ها اما انگار اون هدفه یکیه .... 

لبخند زدم این دو روز زیااااد .... 

هدیه گرفتم .... 

و خیلی زیبا بودن ... مهربونی های پشتشون واقعا زیبا بودن .... 

حسنای عزیزم ... حس میکنم درونت فوق العاده پاکه ...

از اون هدیه ی جالب و دوست داشتنیت که اینقدر حس های خوب داشت ممنونم .... 

مهم تر از اون از اینکه شناختمت و راه دوستی باهات رو طی کردم خیلی راضی و خوشحالم ... 

فاطمه زهرا خانمی که متانتش واقعا زیباست و شیطنت های زیباش و هدی نازنینی که خلاقیت هاش و فکر ها نابش هیجان زده ام میکنه ... 

هانیه که درسای زیادی ازش گرفتم .... و همینطور از بقیشون .... 

خدایا شکرت ....

شاید 18 سالگی هیچ سن خاصی نیست اما اون خود عدد مفهوم خاص بودن رو نمیده و این منم که با بهایی که بهش میدم خاص میشه ... 

از این سن به بعد انگار تلاش هام پررنگتر میشن و برای هدف های بزرگتری میشن .... 

خدای مهربان ...

خدای ناظر مبادا ازت غافل شم ... 

تو این روزمرگی ها گم بشم .... 

زندگی کردن هنر می طلبه ... دنبالش میرم و نه زود وا میدم نه زود خسته میشم .... 

خدایا خداجانم .... ممنون از فرصتی که بهم دادی ... ممنون ... 

ممنون که حواست هست  ... شکر ...

هیجده سالگی تو خودش انتخاب های بزرگی داره .... 

بزرگ میشم .... تا هر زمانی که زنده ام سال های زندگیمو خاص نگه میدارم .... :)

یا علی :)

۹۴/۱۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۳ چشم به راهم ...
تولد شما مبارک و میمون
پاسخ:
ممنون :)
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۵ گمـــــــشده :)
تولد تولد تولدت مبارک..مبارک مبارک تولدت مبارک...^______^
پاسخ:
:)))
ممنونم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">