•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

194. ثبت نام کردم ...

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ
سلام ...
پنج شنبه که شبش رفتم برای ثبت نام کنکور خوردم به در بسته !
تو مرحله اول تایید دیدم فامیلیم اشتباه تایپ شده و خداروشکر که اون موقع نمیدونستم پروسه درست کردن این موضوع دو سه ماه طول میکشه والا کلی حرص الکی می خوردم ... !
چون برای همه این اشتباه رخ داده بود یعنی هر کی که تو نامش حرف ت داشت بجاش ه قرار گرفته بود ... 
من چون سال دوم و سوم درگیر درست کردین فامیلیم بودم اصن تو مخیلم نمی گنجید که چرا دوباره این اتفاق افتاده و حالا یه جای دیگش مشکل پیدا کرده ... 
هر چی که بود خدا رو شکر رفع شد و بعد از ظهر شنبه 24 بهمن ساعت حدود دو و نیم تاییدیه ثبت نامم برای آزمون سراسری 95 ریاضی رو گرفتم ... 
و اولین پروسه درگیری با سایت سنجش موفقیت آمیز بود !!! :D
الان هی خدا خدا میکنیم با بچه ها بلکه معلما زودتر درسا رو تموم کن و ما ازاد بشیم ... 
و بریم سی خودمون و درس خوندن سنگین ترین ما تازه قراره شروع بشه ... 
و من امیدوارم ... 
خونده بودم به وزنه برداری یه وزنه دادن و گفتن که وزن این وزنه 5 کیلو گرم از رکوردش بیشتره و نتونست بلندش کنه و بعد بهش وزنه ای دادن 5 کیلو از رکوردش کمتر و خیلی خوب بلندش کرد ... برای دوستای وزنه بردار پیز طبیعی بود چون اون بیشتر از اینشو بلند کرده بود اما محققای اونجا شگفت زده شده بودن چون این عدد ها رو برعکس بهش گفته بودن ... و در حقیقت وزنه بردار به خاطر باورش نتونست وزنه ی اول رو که سبکتر بود بلند کنه اما چون مطمئن بود وزنه دوم رو از پسش برمیاد بااینکه سنگین تره بود بلندش کرد ... 
و باور با آدمی چه میکنه .... و این تاثیر باور رو بشدت قبول دارم ... 
به این امید که روزی همه باور داشته باشیم ما بهترینیم و قهرمان خود ماییم :)
یاعلی
۹۴/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">