•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

204. خدایا بخاطر این سه رقم شکرت

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ

سلام:)

اخیش نتیجه رو گرفتم ممنون خدا شدم شرمنده خدا شدم و باور کردم تلاشام بی نتیجه نمیمونه 

خدایا شکرت که همراهم بودی هستی زار زدنام از ترس گریه کردنام یادم نمیره یادمه .... یادمه چقدرررر روز ازمون اروم بودم 

خدایا این سه رقم خوشحالشون کرد ممنونم شرمنده نشدم ممنونم شکرت شکرت شکرت 

راستش هنوز درک دستی از این ر سه رقم ندارم ارزشش برام معلوم نیس 

حسنا حسنا خیلی عجیب از من مطمئنه و من تو کف تونستن خودم موندم شکرت عزیزترین 

اخیش....یه لبخند اروم یه دیدی من گفتم مامان یه بوسه روی پیشونی بابا بیخوابی هممون خدایا شکرت 

از بین همه سه رقمی ها 703 نصیب تلاشم شد .... 

و خداجانم کاش اغوش ملموس. داشتی میومدم از لطف و کرمت و همراهیت تشکر میکردم و نم اشکمو پاک میکردم و دعا دعاومیکردم از یادت نبرم هیچوقت بهترین بالاترین ...

اینده شکل های مختلفی داره اما کدومش مفیدتره ؟ ارامش بخش و رضایت بخش تره 

یه لحظه چشمامو می بندم که یادم بره مشکلاتی هم سر راه هست که روح ادمو اذیت کنه ... من اینو تونستم بقیشم خدایا وقتی هستی میتونم :)))))

شاد باشید و سالم 

یاعلی:)

۹۵/۰۵/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۸ گمـــــــشده :)
وای خدای من چه فوق العاده.
بهت  تبریک می گم عزیز دلم..
خدا رو شکر
خیلی خوشحالم کردی
خیلی خیلی زیاد
انگار خودم همچین رتبه ای آوردم
فک کن از دوم دبیرستان دارم می خونمت.
خخخخخ
عشق منی تو دختر
مبارکت باشه
پاسخ:
:*:*:*
خیلیییییییییییییی ممنونم :)
:)))))))))))))
چه حس خوبی که از دوم داری میخونی :))
:*
یوهو ... خدا با ماست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">