•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

207.یک عدد پلی تکنیکی نو !

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ب.ظ

سلام... :)

من دو روزه که یه پلی تکنیکی شدم!  

خدایا عاقبت بخیرم کن... 

ترس ها هست...  

ولی شادی ها هم کنارش هست... 

و تعداد ادم هایی که باهاشون در ارتباطم...  

و تعداد دوستایی که پیدا میکنم ... 

از همه قشنگ ترش متفاوت بودن استان هاس....  

خیلی این رنگ وارنگی قشنگه....  دلپذیره!  

کرمان. همدان. کرمانشاه. اصفهان. فارس.... 

فوق العاده اس...  

یک سوال  ؟ ایا پارک دانشجو مورد داره؟؟؟  

باید استقلال تقریبی پیدا کنم!  از لحاظ مالی. زمانی. مکانی. غذایی. هههه حتا نوعش مهم نی...  

هم خوابگاهیم که تختش تخت پایینیمه از سوسک میترسه زیاد....  

زیر تختش امشب یه سوسک پیدا کردیم کشتیمش...  !!!  :D 

همکلاسیم اتاقش دقیقا اتاق پایین منه...  

دلم میخواد با اون بیشتر جور شم!  

از بین همه اونایی که تاحالا باهاشون هم صحبت شدم با نسیم راحت تر بودم....  

باید برم کتاب بخرم!

دلم میخواد درس بخونم....خیلییییی زیاد....  دلم میخواد خیلی حوب برنامه بنویسم و دلم میخواد کم نیارم...  

راستش یه رویای کلی دارم ... و کاش خوب و خیر باشه و بهش برسم تا دل حتی شده یه نفر رو شاد کنم...  

یاعلی :) 

۹۵/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۶ گمـــــــشده :)
سلاااااااااااام
به سلامتی
اتفاقا منتظر پستت بودم
ولی نفهمنیدم رشته و دانشگاهت کدومه
:|
پاسخ:
سلاااااااااااااااام... :)
پلی تکنیک تهران...  امیر کبیر...  :)
برام دعا کن...  لطفا...  
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۳ عباس زاده
سلام علیکم مومن
مبارک باشه
شیرینی نمیدید ؟
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم....
خیلی ممنون...  چه جوری باید شیرینی بدم؟؟ :))
یاعلی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">