•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

208.اینجا هم همچنان امتحان میدیم!

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ

سلام :)

وای چقدره که نیومدم !

خب...  هفته اینده هفته سوم ابانه و سومین امتحان میانترم ماهم هفته اینده خواهد بود!!!!  

عنوان خودش همه موضوع رو برملا میکنه...  

الان فقط دلم میخواد از چیزای جدیدی که دیدم بگم .... 

از در خوابگاه میام بیرون ... خوابگاه....  خونه جدید!  

خونه ای که دلتنگی یه جای دیگه توشه...  ولی توش دوستای جدیدی هم پیدا شده...گاهی خوبه گاهی خیلی خوب نیست...  

از در خوابگاه میام بیرون .... اگر نگهبان مرد میانسال عینکی خوش برخورد باشه سلام میکنم حتما و صبح بخیر میگم....در رو با فشار باز میکنم... چون بالاش یه چیزی نصب کردن که مثل یه اهرم درو به سمت بسته شدن سوق میده...  ( اگه اسمشو میدونید بگید من توصیف نوشتم براش :))) )

برای رسیدن به در حافظ باید از وسط موتوریای در حال حرکت رد شیم...  مرحله پر استرسیه :)))

و بعد ورود...رد شدن از کنار نگهبانای اونجا...  که گاهی درخواست کارت میکنن...! 

سمت راست کتابخونه و سمت چپ مسیر اصلی که دو طرفش دانشکده ها هستن....  

اولیش معدن و متالورژی...  بعدنش دانشکده فینگیلی و ناز ما :)) و چسبیده بهش پلیمر...  سمت راستم عمران...  و میریم جلو و مهندسی شیمی  و هوا فضا و کامپیوتر و مسجد و ساختمان خیام و ریاضی و ابوریحان و نساجی که وسطش سلفه....  و اونور ترش نفت...  

ساختمون جدید مارو که خیلی بزرگه پشت نساجی دارن میسازن.... 

طرح پایش رو رفتیم...این هفته رفتیم پیش استاد مشاورمون...  

نمیدونم چه جوری باید ردیف کنم و بگم....  

خیلی نرفتم بیرون و اینور و اونور....  یه بارکی رفتم انقلاب....  

چهارشنبه بعد امتحان با بچه ها رفتیم کافه و اردوی با بچه های خوابگاه رفتیم دربند و برج میلاد....  

کرمانی ها دور برم زیادن....  :))) 

سمانه. فائزه. فاطمه. مصدقه. نجمه. محبوبه. و...  کرمانی ان 

نرگس. زهرا همدانی... 

مینو و ساجده و .. گیلانی 

مائده و شهزاد و... مازندارن

آذین و طاهره و... مشهد

محدثه و لیلا و...  قزوینی 

زینب و...  کرمانشاه 

نسیم و...  شیراز 

زهرا و ریحانه و آزاده و محدثه و... یزد 

مریم و ریحانه و فاطمه و...  تبریز 

اسما و پردیس و زینب و....  اهواز 

آذین و مهسا و...  شهر کرد 

فاطمه وسحر .... اصفهانی 

غزل و نفیسه و مهتاب و...  تهرانی 

اینایی که میشناسم 

خیلیام هستن که فقط به چهره میشناسم...  

استاد مشاورمو دوست دارم. استاد آیین زندگیمو دوست دارم. 

تی ای آناتومی نسبت به فیزیک و ریاضی خیلی بهتره... 

برای یادگرفتن فیزیک میرم سر کلاس یه استاد دیگه میشینم! 

برنامه نویسی و اناتومی رو هم دوست دارم؛))) 

چون دارم به یه سخنرانی گوش میدم نمی تونم خوب بنویسم؛:)))

شاد باشید 

یاعلی :)))

۹۵/۰۸/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۱۳ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۸ گمـــــــشده :)
سلام
عه زینب کرمانشاهیه
هواشو داشته باشیا
:))
پاسخ:
:)))) 
اون هم اتاقیه نسیم و همکلاسی سمانه اس...  
سعیمو میکنم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">