•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

219. عبور از صخره ها

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹ ب.ظ

حالا وقتش رسیده همه انرژی و وقتم رو بذارم روی پروژه ارشد! 

هومممم ... زیباست ... وقتی راجع بهش صحبت می کنم و چیزهایی که حینش می تونم تجربه کنم و یاد بگیرم خیلی خوشحال میشم.

خوشحالم که تلاش کردم و برای درس خوندن اومدم تهران و تنهایی زندگی کردم و دنیام بزرگ تر شد 

سخت بود، خسته شدم، افسرده شدم، نا امید شدم ولی چیزی که نتونه تو رو بکشه قوی ترت می کنه :))

حالا دلم میخواد حتی آرزوهای بزرگ تر داشته باشم!

می خوام "من" رو بزرگ و بزرگ تر کنم! فاطمه اینقدر قابلیت و توانایی داره که حالا که نیمه راهه تا به 25 سالگی برسه هم هنوز 50 درصد از همه چیزی که داره رو استفاده نکرده 

تا حالا شنیدین وقتی از یک عضله بیشتر اضافه می کنین بزرگ تر میشه؟ بدنمون خیلی حرفه ای و قشنگه ... وقتی از یه بخشیش بیشتر استفاده می کنی خودش می فهمه که انرژی رو باید به اون سمت سوق بده و اون بخش رو قوی تر میکنه 

برای همین هم هست که هیچ محدودیتی برای چیزایی که میتونیم یاد بگیریم وجود نداره 

دلم می خواد از تک تک قدم های سختی که میتونه وجود داشته باشه فقط لذت ببرم 

حالا که دوست های مختلفی دارم که تک تکشون آدم های درست و ارزشمندی هستن که می تونن بهم لبخند بزنن و دستم رو بگیرن و تو ذهنشون من بهترین آدم روی زمین باشم 

کفایت میکنه .. مگه نه؟ 

دلم میخواد از هر قفسی که دورم هست خلاص بشم

از هر چیزی که ذهنم و جسمم رو محدود میکنه! 

فراتر از هر چیزی ... 

پرواز به سمت بی نهایت ... Go Go Go :))))))

۰۱/۰۵/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

دنیای عجیبیه

تا حالا با گوشی وبلاگی رو باز نکرده بودم نظر بدم

چند وقت بود حس نکرده بودم باید کلمه نوشت و نمیشه لایک کرد و رفت :))))

 

اینام باشه اینجا که سی‌سالگی که برگشتی یاد یه دیوونه‌ی دیگه هم بیافتی، دختر زمستونی ؛*

پاسخ:
خوش اومدی به این چاه :)) 
اینجا روزهای خیلی قدیمی از من رو تو دلش داره برای همینه که وقتی میخوام به کسی نشونش بدم خیلی احتیاط میکنم.. اینقدر که عزیزه برام ... :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">