•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

11. ویژگی های یه معلم خوب !

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ب.ظ

* خب ... دیگه امروز تقریبا رو به پایانه ... خب ساعت ده باشه ... تقریبا دو ساعت تا پایان امروز مونده دیگه ؟؟ این موقع بیام بهتره ... بعد از ظهرم نت بودما اما حس نوشتن نداشتم ... البته داشتم تحقیق میکردم ... راجب پیدایش جهان هستی ... یه چیزایی در مورد نظریه بیگ بنگ ... خ خ خ ... کلا بحث جالبیه واسم ... مخصوصا وقتی با اعتقادای دینیمون جور در میاد ... خیلی توپه ... فعلا یه سری مطلب از سایتای مختلف گرفتم ... اما اصلا به یه عنوان که دقیقا راجب اینا توضیح بده قشنـــــــــــــــــــگ بر نخوردم ...!! یه کتابم این وسط دانلود کردم که انگلیش از آب در اومد ... و قاطیه پوشه خاک خورده ها میشه بزودی !!

** خب .. ویژگی های یه معلم خوب .. و پوئن های مثبتش چی میتونه باشه ؟؟ ( این پوئن مثبته امروز مدیرمون داشت حرف میزد زیاد گفتش تو ذهنم مونده ... !! : دی ) به نظر من یه معلم خوب اول از همه باید اطلاعات کامل + اعتماد بنفس خوب داشته باشه و از همه اینا مهم تر اینه که به درسی که داره میده علاقه داشته باشه ... مگه این نیست که درسی رو که ما بیشتر دوسش داریم بیشتر بهش می پردازیم ؟؟ خب معلم هم در صورتی میتونه خوب تدریس کنه که درس برای خودشم شیرین باشه ... اونوقت این حس به من دانش آموزم منتقل میشه و ناخودآگاه حتی به اون مطلب یا درس علاقه نشون میدم ... بعد باید خوشرو باشه ... یعنی حداقل لبخند رو لبش باشه ... اینجوری حس بهتری ایجاد میشه ... البته سیاست اینجور وقتا بدرد میخوره ... هم خوش اخلاق و هم به نحوی که بچه ها میدونن حق شیطنت زیاد رو ندارن ... باید دقیق گوش بدن ... حالا من حوصله جمع بندیو اینا رو ندارم ... دو سه تا از معلمامون اینجورین ... ازاونا مثال میگم .... که هم من یادم بمونه چه معلمای خوبی داشتم هم اینکه نظر شما چیه ؟؟ با من موافقین ؟؟

*** معلم شیمیمون زن فوق العاده ای هست ... چون اولا واقعا به شیمی علاقه داره ... و همین خیلی تاثیر گذاره ... و قدرت بیان مناسبی داره ... واقعا شیرین میگه ... اصلا به طرز عجیب و غریبی حرف نمیزنه ها .. اما جوری میگه که همه چی جمع بندی میشه ... مطالبو به هم ربط میده ... باعث میشه آدم به فکر فرو بره ... و من اون لبخنداشو خیلی دوست دارم ... انرژی مثبت میده توپ ... هر وقت بهش نگاه میکنم نگاش که به منم بیافته لبخند میزنه ... با همه همنیجوره ها ... حالا در تضاد این خانوم معلم عزیز ... امروز یه معلم جدید برای یه درس جدید (آمار ) داشتیم ... تو راه برگشت از مدرسه با دوستم تو سرویس راجبش حرف میزدیم ... و اولین شکایتی که ازش داشت .. اینجوری بود ... بهم گفت : اصلا لبخند نزد ... می بینین چقدر تاثیر داره ؟؟ با اینکه ساعت سوم آمار داشتیم اما من کاملا داشتم وارد مرز خواب می شدم ... شاید به خاطر درس بوده ... اما خب .. وقتی همین اول به دل نشست ... اصلا دلم نمیخواست که ایشون معلم هندسه هم باشه ... من هندسه دوست دارم ... اینجوری .. اما دیگه راجب ایشون ادامه نمیدم .. بزار ببینیم با هندسه چه میکنه خانوم معلم !! بعد نظر میدم ... قضاوتم نباید کرد دیگه ؟؟!! : دی 

**** ادامه میدم همون بحث معلمو ... معلم فیزیک ... خب اطلاعات خوبی داره ... به فیزیکم علاقه داره ... خوب هم درس میده ... مطالب رو هم بجا توضیح میده ... اخلاق به نسبت خوب و مناسبی هم داره ... کمی مغروره ... و یه ذره ... اندازه یه نانو شخصیتش شبیه بابامه ... یه نانو کمتر ... حالا به بابام که گفتم معلم فیزیک همون پارسالیه ... واکنشش جوری بود که حس کردم خوشش نیومده ... اما من کاملا راضیم ... شاید سخت بگیره ... اما خب شرایط مدرسه ما همینو ایجاب میکنه و همچنین اینجوری به نفع خودمونه .. مخصوصا که فیزیک دوم واقعا مهم و البته دشواره !!! یه اخلاقای بخصوصی هم داره که زیاد به مزاج بچه ها خوش نیومده ... !! بعضی اوقات غرور و اعتماد بنفسش اود میکنه واسه همینه ... خیلی خورد شدیم پارسالا .. به دست همین بشر ... اما همه واقعا راضین که معلممونه ... چون تدریسشه که مهمه .. !! 

***** حالا دقیقا چی فتم از معلما ؟؟ یه چیز گفتم دیگه ... درسا کم کم داره شروع میشه ... بعد از ظهر که میام خونه واقعا خستم ...  باید به مامان بگم برنجی که میذاره رو کمتر کنه ... من اینقدر نمیتونم بخورم .. من خوب غذا میخورما ... اما ناهار دیر میشه برا همین اشتهامو کمی از دست میدم ... مثه اینکه امسال هر روز هفته تا دو باید مدرسه باشیم .. و پنج شنبه هم که کلاسای تقویتی به راه هست ... گزینه دو هم شرکت کردیم جمعا ... ( مدرسه ای ) و ماهی یه بار جمعه هام باید بریم آزمون بدیم !! خدایا کمک ... بهت محتاجم ... 

****** امروز بعد از نماز ... تفریح سوم بود و زنگ میخورد ساعت چهارم شروع میشد و بعدشم دو که زنگ میخورد ... تو کلاس تقریبا پنج شش تایی بودیم ... مقنعمو در آورده بودم داشتم مو هامو درست میکردم ... دختره داشت با گوشی دوستش( احتمالا ) حرف میزد !!! اومممم به خدیجه هم گفتم بهتره قضاوت نکرد چون نمیدونیم واقعا با کی داشت حر میزد ؟؟ گوشی آوردن مدرسه نچ نچ نچ ... من حوصله اینکارا رو ندارم .. چرا تابستون می بردم .. پنج شنبه ها هم ... ببینم ...نه نمیشه مامان سجادو می بره کلاس قرآن گوشیو میخوادش ... پس نمیتونم ببرم !! من فقط و فقط تو کار فرهنگی هستم .. خب فلش می برم..مشکلیه ؟؟ فیلم میخوام خو ... ای بابا ... درک کنین ... تازه فیلمای بوق دار غربی هم نمی بینم .. دوسم ندارم ... ایکبیری ها .. اصن مرگ بر امریکا + انگلیس + اسراییل >>> : دی ... کلا نمی سازم باهاشون دیگه ... ولی فیلم کره ی می بینم ... خب فرهنگشون خیلی شبیه فرهنگ ماست بعدم فیلماشون ساده تره اکثرا !!! الان داشتم چی میگفتم ؟؟ به چی رسیدم !!! همیشه همینه ها !!! هوف .. خب .. اون دختره که داشت حرف میزد .. اوممم ... من فقط حس میکنم ... که دختر نسبتا ساده ای هست ... ینی ازمن ساده تره :دی .... حالا من حس میکنما ... دختر خوبیم هست ... بقیشم کاری نداریم ... شما هم فحش ندین بهم چرا اینقد الکی حرف میزنم ... خاطره هس دیگه ... یادگاری میمونه ... خ خ خ ...

زندگی زندگی ... یوهو ... من اینجام .... هرچند تا رو داری نشونم بده .. به موقعش البته... من قلبم ضعیفه ... 

یا علی 

نایت اسکین


۹۲/۰۷/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

زنگ تفریح.
یادش بخیر. چه شیطنتهایی که نمی کردیم.
یه پیشنهاد:
میشه لطفا فاصله سطرها رو بیشتر کنی؟ اونطوری خیلی راحت تر خونده میشن.حداقل برای من که همیشه با عجله میام و میرم اینطوری بهتره.
البته خود دانی اینجا خونه خودته و چیدمانش باید به سلیقه خودت باشه.
پاسخ:
 اوه دقیقا .. اما ما بیشتر تو کلاس شیطنت میکنیم !! 
اومممم .. امتحان میکنم ... ببینیم چه جوری میشه ؟؟ آره خب ..ولی تو هم میخونی این وبو ... نظرت قابل احترامه ... امتحان میکنم ... ببینیم در نهایت چی میشه ؟؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">