•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

14.روانشناس...

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۸ ب.ظ

* امشب از اون شباس ها!! یه بار داداشم همه چیزایی که نوشته بودم رو پروند ... یه بارم که خودم ... منو باش گفتم الان میام بقیه حرفامو اضافه میکنم ... زهی خیال باطل ...هوف ... اینجوری حس نوشتن میره که ...

** تا حالا شده بخواین با یه روانشناس ، مشاور از این آبکیا نه ها ... از اینا که خوب حرفتو می فهمن ... از ایناکه انگاری ذاتی روانشناسن ... از اینا که فقظ حفظیاتشونو بلغور نمیکنن و بلدن چه جوری آدمو آروم کنن.. از ایناکه حسای خوب به آدم میدن  ... حرف بزنین ... من میخوام ... میخوام با یه همچین مشاوری حرف بزنم ... کهبهم بگه من چه جور ادمیم ... کمی قضاوتم کنه ( از این بخشه اندکی می ترسم !!) ... تواناییها و استعداداموبهم بگه و ضعفامو بهم نشون بده ... واقعا یه روانشناس از این نظر میتونه کمک کنه ؟؟ یا من فقط خودم باید خودمو کشف کنم ؟؟ بعضی وقتا اینقد راجب خودم فکر میکنم که مخم داغ میکنه .... شما آیندتونو تا کجا می بینین ؟؟ من ... نمیدونم میشه گفت دیدن یا نه ...اما حس میکنم تا کنکور کاملا واضح میتونه باشه و از بعد از اون برنامه از پیش تعیین شده نیست که ... فکر میکنم من خیلی زود م یمیرم ... به سن سی بعد نمیرسم ... !!!

*** اینم نمایی از بارون دیروز ... البته اینجا یکم شدت بارون کمتره ها ... دایی مامانم که امشب یه سری اومدهبود خونمون میگفت اگه یه ساعت بیشتر اونجوری بارون ادامه داشت سیله رو خیلی شیک داشتیم !!! در این حد بوده ... ولی من خیلی حال کردم ... وسط این بارون من دربه در دنبال کلیپای پیدایش جهان و ... بودم ... در  نهایتم چیزی که واقعا به درد بخوره نیافتم .. اما خدا رو شکر این تحقیقو انجام دادم ... شیمی رم خوندم .. فیزیکم .. خوندم .. اما به اندازه امتحانی که قراره بگیره فکر نکنم خونده باشم ... !!! فصل اولو امتحان داریم ... بچه ها میگفتن کنسل کنیم .. من و چند تن از بقیه (!!) گفتیم ما میخونیم ... کنسل شد که خوبه نشدم لااقل ضرر نکرده باشیم .... همون .. فک کن ... نخونم بعد امتحانم بگیره !!! واویلا ... کلا من سعیــــــــــــــــــمو میکنم بخونم .... حالا اگه تلاش بچه ها مسمر ثمر بود و کنسل شد که مخالفتی نمیکنم اگه هم نشد که امتحانمو می دم ... کلا اهل ریسک نیستم ... !!! مگه زندگی شوخیه ؟؟ !! یکی بیاد منو از پشت بلند گو بلند کنه ... !! :دی ..

سوال : یه سایتی که اگه توش آپلود کنم بتونم سایز عکسو تغییر بدم تو وب بهم میگین ؟؟!!

زندگیه دیگه ... امتحانم داره .. اونم از نوع فیزیکش !!

یا علی

نایت اسکین


۹۲/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۵ کیمیای سعادت !
مشاور...

من همیشه دوست داشتم با یه مشاور درست و حسابی حرف بزنم! چون از اول دبیرستان تا پارسال همیشه حس می کردم هیشکی منو درک نمی کنه!! پارسال رفتم پیش مشاور دانشگاه! می دونی چی شد!؟ اونروزی که رفتم خیلی دلم از دست بابام پر بود... کلی از بابام بد گفتم... ده روز بعدش که جلسه ی بعدی مشاوره م بود مراسم هفتم بابام هم گذشته بود هنوز یادم میفته دلم می خواد بمیرم... دیه نرفتم مشاور... خودم خودمو درمان کردم... 

خلاصه اگه بخوای شاید بتونم کمکت کنم!



آینده ی هیچ کس مشخص نیست ... این حست هم بین تو و خیلی از هم سنات مشترکه!! تا سنای ما هم ادامه داره!! بهش بها نده و بذار به حال خودش بمیره!
پاسخ:
ای وای ... دقیقا .. حالا نه که هیشکی .. ولی خب کسی منو کامل درک نمیکنه !!
چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">