•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

15.کلاس پرماجرا + فیزیک نامفهوم

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

* هومم  امروز امتحان فیزیک نگرفت ...( ۹۰ درصد مطمئن بودم نمیگیره!!) :دی .. امسال یه کلاسی 

نصیبمونشده ... بسی پر ماجرا ..به خودمون رفته ... اون قضیه پنکه و کار نکردنش که گفتم ...+ امروزم 

کار نکرد !! پختیم!و امروز صبح که رفتیم تو کلاس .. من هی این کلید برقو میزنم ... چرا پس روشن 

نمیشه ؟ای بابا ... مدیرمون یه یه سر اومده بود بالا بهش گفتیم یه نگا به کلاس انداخت و گفت بارون

زده اتصالی شدن سیما و از  این چیزا !! و رفت ... پنج دیقه بعدم برق کلاس ما وصل شد خدارو شکر (

ما بقی کلاسا همشـــــــــــــون برق داشتن!!) زنگ سوم خورده بود ... فیزیک داشتیم ... هنوز معلم 

نیومده بود ... رفتم تو کلاس حس کردم یه بوی سوختگی میاد ..بعد دیدم از پشت شوفاژ دود میاد بیرون 

... رفتم برم از پله ها پایین که دیدم یکی از بچه ها زود تر رفته و با مدیر دارن میان ... کلا ماجرای هیجان 

انگیزی بود ... فکر کنین دود کل کلاسو بگیره ... یهو منفجر بشه !!اََََََََََََََََاَاَ .. این بین یکی از همکلاسیام 

پرسید ازم چی شده ... بهش گفتم سریع رفت سمت کلاس : وای کیف پولم و تازه خریدم ..نسوزه ... 

هممون میدونستیم اتفاق خاصی نمی افته از دود سفید خوشگل ... البته +بوی سوختگیش که

اصلا بوی قابل تحملی نبود .. مسخره بازی رو هممون پایه ایم ... پریسا هم خیلی ریلکس همراه با 

چندی تن دیگه تو کلاس بودن ... 

** وقتی فکرمیکردم که از این کلاس می نویسم حس میکردم خوب ازآب درمیاد ... اما حالا که نوشتم

 خوشم نیومده ... شاید چون دارم برمیگردمو نگاه میکنم به یه سری از رفتارایی که از خودم نشون دادم

( کل امروز ... و اِلا من تو اون ۵ دیقه چه رفتاری میتونستم داشته باشم ؟) ... اکثرا احساسای ضد و 

نقیض خیلی دارم .. چرا ؟امروز وقتی فیزیک درس می داد ... یه جاهاییشو متوجه نشدم ... بیشتر اوقات

سوال که میده خب نمیتونم حل کنم ... بعضیاش خب واقعا سخته ... یا اولین باره که داره درس میده و

بلد نیستم ... بعضی وقتا به این نتیجه میرسم که نمیتونم به خوبی از اطلاعاتی که تو ذهنم دارم 

استفاده کنم ... رشته ماجرای من و فیزیک سر بسیااااااااااااااااااااااااااااااااااااار درازی داره  ... معلممون هم

گاها اصن نمی فهمم چی میگه ؟؟ اصن ازلغاتی که کنا رهم می چینه و حرف میزنه سر در نمیارم ... 

مشکل مسلما از منه ... در جواب اینکه نتونستم بفمم بهخودم میگم .. واسه اینه که باید بیشترتلاش 

کنی ... باید بخونی ... تمرین کنی و پایت قوی نیست ... وقتی یکی  زبچه ها به سوال جواب میده ... هر

چند با این چیزایی که دیدم متوجه شدم کلاس رفته از قبل و یا بالاخره از یکی یاد گرفته ... به هر حال 

احساس ضعف میکنم ... اگه قراره تابستون برم کلاسو درس آینده رو یاد بگیرم پس چرا دارم میرم 

مدرسه ؟؟ درگیری های ذهنی من تمومی نداره ... باید برم دفتر ریاضی پارسالئ یه نگاه کامـــــــــــــــــل 

.. بندازم ... بلکه بفهمم ... می فهمم .. بالاخره که میشه ... به امید خدا..

*** خودم دارم حس میکنم چیزی که اونقد ارزش داشته باشه که شما بخونین ننوشتم ... عیبی نداره

... شما حق انتخاب دارین که بخونین یا نه ... به خودتون مربوطه خب ... منم واسه دل خودم می نویسم

... بلکه فرجی بشه من این فیزیکو خوب یاد بگیرم ... اینقدر دلم میخواد دقیق نگاه کنم ... نکته سنج 

ببینم .. که اینجوری متوجه بشم بتونم ... حل کنم این مثالای سختو !!! اه ... آخه بعضیاش اینقده راحت 

بوده ... وقتی حل میشن من می فهمم چقدرررررررررررر گیج بازی درآوردم .. اما واقعا اون لحظه اینقدر 

شک دارم به خودم که نمیتونم چیزیو حل کنم.. 

**** فردا روز پر کاریه ... و همچنین یه برنامه مسخره ای داریم ... امروز که دختره برنامه رو خوند ما

نوشتیم همه ناراضی بودن ... اکثرا برا دو زنگ پشت هم ریاضی ... اما من به خاطر ورزشش .. بعدم که 

فعالت قرآنی؟؟این چیه دیگه خدا میدونه .. هر سال به کارامون اضافه میکنن ... اه ... خودشون نشستن 

رو صندلیشونو و لم دادن و برا ما برنامه می چینن ( میدونم به این شوریم نیس و حتما اهدافی داشتن 

..اما من کجا حرصمو خالی کنم ؟؟) آخه سه ساعت ورزش ؟؟ چه خبره ؟؟ شنبه ..یه تک آمادگی داریم و

تک بعدش ورزش ... فردا هم کهیه زنگ کامل ... نگا آخه ... الکی الکی میخوان ما رو تا دو نگه دارن 

مدرسه !! مزخرفـــــــــــــــــــــــــــــ ..  وای فک کنین باید با اول سی تو سالن ورزش کنیم .. یه معلمیم 

داریم که خیلییییییییییییییییییی ورزشو جدی گرفته ... ( من میونم با ورزش خوب نیس .. ) منم هنوز 

لباس ورزشی نگرفتم ... حوصله ورزشم ندارم ... همه جون آدمو در میاره ... حالا شایدم فردا زنگ ورزش 

خوب باشه ... !!! خدا داند .. وای چه خبره ... ؟؟ یه عالمه کتاب کار باید بخرم ... شهریه کلاس زبان ... 

پول ثبت نام گزینه دو ... اههههههههههه .. بسه دیگه ... 

زندگی گاهی ساکته ... گاهی پر از دغدغه فکری!!

یا علی 

نایت اسکین

۹۲/۰۷/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">