•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

16. دوربین مدار بسته

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ب.ظ


* اندر احوالات من در این دو روز ... یکشنبه شب اومدم .. اما حس نوشتن ابدا نبود ... خسته بودم+ یه بیست مینم خونه زهرایینا بودم واسه همینم حس تعریف کردن دوباره ماجرای روزو نداشتم !!! ** دوربین مدار بسته ... نمیذارن یه آب خوش از گلومون بره پایین که ... اه ... تو حیاط .. تو سالن ورزش( اینجارو بچه ها گفتن نیستش ..) سالن بالا+ سالن پایین ... تو کلاس خودمون که نگاهیدم چیزی به اسم دوربین نیافتم ... اوف ... فک کن .. چقد بیکارن ... آخر سال مثلا میخوان بشینن همه فیلما رو ببینن .. که اگه احیانا دستمون رفت تو دماغمون نمره انضباط کم کنن ... ( ما هم مثلن خر شدیم دیگه ؟!) ... اعصاب آدمو بهم میریزن .. من فکر میکردم یکشنبه دندونمو پر میکنه اما نکرد ... و بار دیگه بیست تایی سوزن فروووووووووووو کرد تو دندونمو آورد بیرون ... منم که داشتم از خواب می مردم ... !! .. قرصم نخوردم اثراتش امروز شده بود بلای جونم ... واسه زبانم یه استرس نانویی داشتم ... موقع حرف زدن تو یِ محیط جدید و ( محیطای مختلفی هس حالا ... کم کم باهاش آشنا میشیم ) دچار استرس میشم ... ولی خوب بود ... فقط این معلمه یه توهینه نصفه به من کرد ... میخواست از رو ریدینگ بخونه و بعدم ما ترجمشو بگیم و سوالامونو بگیم ... من چون دیشب فقط خط سفیدو با خودم بردم دندون پزشکی( خر خون آیا ؟؟!! نه خب ... اونجا معطلی داره ... نباید زمانو از دست داد !! ) .. بهم میگه : خط سفیدو ببند خانوم ... _ نمیشه توش سوالامو نوشتم آخه ... _ چی ؟ _ سوالامو تو این نوشتم ... _ خودت باید سوال بنویسی _ سوالای خودمه ... این کتاب همرام بوده تو همین نوشتم ... _ بیار ببینم .. _(ایشـــــــ .. ) بله ... ( سلانه سلانه تا میز معلم رژه میرم .. چشما همه قرباغه ای دارن منو میپان !!) من اینجا دوباره تکرار کردم که فقط این کتاب همراهم بوده ... و اونم نیدونم چی گفت ؟؟ ( ضایـــــــــــــــــــع !! ) فقط میخواست اعصاب منه مریضه دندون درد دارو بهم بریزه ها ... هی خدا ... خوشم نمیاد کسی فکر کنه من دارم دروغ میگم ... یه بارم دوم راهنمایی بودیم سر امتحان ترم دوم برگه زبانمو که دادم به اون آقای معلم ( تا قبل از اون روز قبولش داشتم ) یه چیزی بهم گفت ... من که نشنیدم ( من همینجوریشم کر هستم .. بعد حالا هیس هیسی هم حرف میزدیم ... ) دوباره تکرار کرد ..بازم نشنیدم :دی ... بعد تصور کردم داره راجب امتحان میحرفه .. گفتم خوب بود ... خوب دادم ... خلاصه .. این آقا گفتندی : شما دیدین رو ماشین من کی خط کشیده ؟؟ (جــــــــــــــــــــــــــــــــــانم؟؟؟؟؟؟) گیج گفتم : نه ... من ؟؟؟ از کجا بدونم ؟؟ ــ شنیدم اون موقع بودین و دیدن ... حالا من میگم نه آقا من خبر ندارم .. این هی اصرار که نه بگو کی اینکارو کرده ... آخرشم با این لبخند مسخره ها حرف زدنمونو تموم کردیم ... اونم راضی نشد ... به من چه اصن ... همون بهتر نمیدونستم ... میرم بیرون ... از بچهها میپرسم ... مثه اینکه اونا خبرایی داشتندی ... ولی من همچنان بی خبر موندم و با یه بغض نانویی به خاطر اینکه این معلمه رو یه چن ماهی قبول داشتم تاسف خوردم ... ( من کلا حســــــــــاسم دیگه ...) و از اینکه اون نگاه آخرشو که بهم میگفت داره فکر میکنه من دروغ میگم .. متنفررررررررررررررررر ... مزخرف ... آه ... ولش ... گفتم بدونین .. شاید چن سال دیگه من اینا یادم نباشه ... بمونه دیگه ... *** الان رفتم تو حس گذشته .. حالو یادم رفت .. اومممممممممم .. ... اها .. ورزش یکشنبه هم بدک نبود ... فقط الان تمام بدنم کوفته اس !!! ... نه که تابستونا خیلی فعالیت بدنی دارم ... واس همونه ... رفتم بسکت... ببینیم بااین بسکت چه میکنم من ؟!! خدایاااااااااااااا کمکم کن دیگه ... شما میتوینن بارفیکس برین ؟؟ .. من ؟؟ دو تا رو میرم ... بقیش با شما دیگه ... خهلی سخته ... میدونین چه کارا کنم برا تمرین ؟؟ .. پارسال اکثرا افتضاح بارفیکس رفتیم برا همین کلهم و احمعین ازمون شنا سوئدی گرفت .. اینقده خوب بود ... خ خ خ ... **** برا فردا مخش خیلی داریم ... هوف ... شیمی خوندن کردم .. ریاضی تمرینا رو نوشتم ... تمرینای تو کتاب مونده ... عربی باید بخونم فردا تشخیصی میگیره ... اوممم ... کلاس زبانم دارم ...فردا .. بعد میخوام داستان دوستمو بخونم ... (سارا) ... فیلمم میخوام ببینم ... (این تیکه ها فقط شکلک کم دارن ... ولی کی میخواد بره یه سایت دیگه و ادامه ماجرا ... ) تنبلیم گل کرده ... ولی من عربیو تندی میخونم .. کار زبانمم انجام میدم ... که بتونم فیلم ببینم ... ماتادور می بینین ؟؟ این دو قسمته که ... چی بگم من ؟؟ .. فقط جوری نبوده فیلمش که من الان بخوامبرم ببینم ... چند سالی هس طرفدار سریالای هفته نیروی انتظامی هستم !! اکشنو عشقه ... حالا یادمم نمیاد دقیق چیا بود ... واسه پارسال حامد بهداد بازی میکرد بود ؟؟ با حامد بهدادم .. اصلن .. خوشم ازش نمیاد ... ( سارا اینجوری میگه ... عزیز .... ) ... زندگی ... ( مغزم ارور داده دیگه ... از این جمله های درهم و برهممون امشب بیخیال ..) یا علی نایت اسکین
۹۲/۰۷/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">