•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

17. SMS بودار !!

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

چن وقته پیش یه نفر بهم اس داد با این مضمون ... 

هر وقت تونستی با تقلب نمره خوب بگیری به خودت افتخار کن وگرنه هر کسی میتونه با خرخونی بیست بشه !

اینو که خوندم یه جوری شدم ... واقعا من یه خر خون نمیتونم باشم ... !! اصلا .. منکر این نمیشم که نمیخونم ... اما مسلما من اگه خر خون بودم الان وضعیتم این نبود ... عین بوق گیر کنم تو درسا ... ( حل میشه ... فقط باید میزانی به اون نکته درس خوندنه توجه کنم :دی ) من تو کلاس ، توی یه مراسم ... اون مداح .. اون معلمه هر چی داره میکه راجب آدمایی که یه سری اشتباها رو میکنن و یا یه سری چیزای دیگه راجب امور روزمره ... کلا به خودم میگیرم ... به زور  بهخودم می فهموم تو هم این اشتباه رو به نحوی کردی ... !! خود آزاری !!! حالا این اس که ... این چن وقته خیلی گوشی دستم نیس ... مثلا روزی دو دیقه دستمه !!! .. واقعا میخواستم بدونم این شماره نا آشنا کی میتونه باشه ... اما با این اوصاف فضولیم اما حوصله نگاه کردن شماره دوستامو نداشتم ... !!! .... تا اینکه امروز گفتم برم یه راهی پیدا کنم این یارو را بیابم .... کی بوده آخه که همچین اسی فرستاده !! ( نمیگم تقلب نکردم ... اما خیلی کم.. واقعا انگشت شماره .... امیدوارم  تقلب زیادی تو پروندم ثبت نشه ... !!)

خلاصه اول یه نگاه به شماره ها انداختم دیدم نه هیچکدوم نیستن !!! ... اومدم اینجا شروع کردم خط اولو نوشتن ... یادم اومد یه نفر شماره زهرا رو از گوشیم پاک کرده ... فقط شک کردم که شاید زهرا بوده ... یه کنترل دوباره اینو بهم ثابت کرد ... (!!!!!!!!!) .. کلا علاف بودم الکی الکی ... که خدایا این کی بوده ؟؟ منظورش چی بوده ؟؟

خب ... زهرا اینو فرستاده ... وقتی این اس اومد اگه شماره زهرا پاک نشده بود و اسمش میومد مسلما این حس مبهم و اون قسمت ا زافکارم که کلا دنباله منظوره اینقدر به تکاپو نمی افتادن ... 

مثه اینکه من خیلی سرکارم !!! .. اینم از این ... به خیر گذشت واقعا .... !! نیم ساعتی میشه اومدم خونه .. برم ببینم میتونم درس بخونم ؟؟ ... 

زندگی گاهی سرکارمون میذاره ... یا خودش یا آدماش ... 

یا علی 

نایت اسکین

۹۲/۰۷/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۶ کیمیای سعادت !
چقد باحالی! انگار یه اس ام اس بوق! برات اومده و تو شونصد تا دوس پسر داری، حالا نمی دونی کدومشون اینو برات فرستادن برو بابا! یه اس ام اس شوخی معمولی که این همه دغدغه نداره!! من اگه جای تو بودم سریع جواب می دادم: کدوم خری هستی!؟(ینی تو کدوم دوس جون منی؟!) و بعد هم اون می گفت: فلانیم الاغ! یه بار تحویلت گرفتما!! (ینی دوس جون عزیزم! ببخشید که خودمو زودتر معرفی نکردم!!)



یه قانونی هم هست که می گه: لذتی که تو تقلب هست، هرگز تو نمره ی حلال نبوده و نیست!!
پاسخ:
ایش .. پسر ؟؟؟ .. هوق ... 
منم دیگه ... همون قضیه خودآزاری ... اوه اوه چه رمانتیک حرف میزنی با دوستات ... 
من هنوز نتونستم اینجوری حرف بزنم ... فعلا آمپر مثبتم زده بالا !!! 
زهرا ؟؟ دخترعمومه .... من نیتونم فعلا از این القاب زیبا بهش بدم ... داریم یکم پیشرفت میکنیما ... 
من حوصله دردسر نداشتم که ... خب وقتی نیدونی کیه ؟! اینجوری حرف بزنی باید ؟!
لذت تقلبه اون لحظه باهامه که جواب سوالو نوشتم ... بعدنش عذاب وجدانم اود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">