•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

18. زندان یا اعدام ؟

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ب.ظ

دارم یه فیلم می بینم ... خیلی خوشم میاد ازش ... الانم یه تیکه هیجانیش گیر کردم ... میخوام ببینم اما الان نمیشه ... هعی ... پسره متهم به قتله ، یه سال از ماجرا گذشته .... پسره رو پیدا میکنن اما حافظشو ا زدست داده ... حالا ینی میتونن بی گناهیشو ثابت کنن آیا ؟؟ ... من که مطمئنم کار اون نبوده ... 

امروز داشتم به این موضوع فکر میکردم ... تو کره حتی اگه قتل عمد هم کرده باشه طرف فوق فوقش حبس ابد بشه آخرش .... کلا فقط زندان میره و ده -پانزده سال بعد میاد بیرون ... حالا من این مسئله که قانون کره اینه یا نه واسم مهم نیس ... چیزی که فکرمو مشغول کرده اینه ... وقتی یه نفر کسیو میکشه و میشه قاتل باید اعدام بشه مثل قانون ما ( اسلام ) ویا نه فقط چند سال ازندگیشو زندانی باشه ؟؟؟ اول به نظرم اومد چندسال زندان بودن عاقلانه تر نیس ؟؟ خب کشته طرفو درست ... چند ساااااااااال از زندگیش هدر میره خب ... اما من میدونم دینم از همه کامل تره ... وقتی بیتر فکر کنم می بینم چرا باید قاتل زنده بمونه ؟؟ برای چی ؟؟ وقتی اون انسان به حدی میرسه که به خودش حق میده زندگی یه نفرو ازش بگیره چرا باید زنده بمونه ؟؟ حقشه اعدام بشه ... انگار شبیه این میمونه که خون در برابر خون .... این بین اونایی که بیگناهن که فبها ... وکلاشون بهتر میدونن چه جوری ثابت کنن ... اونایی که قتلو از عمد انجام بدن ... و این بین بعضیام هستن که بخشیده میشن ... اینجوری نگاه میکنم هنوز اینقدر راضی شدم ... خب ... اگه هر کی دلش خواست آدم بکشه ، به راحتی آب خوردن انجام بده و فوقش به این میرسه که چند سالی رو زندان میره ... پس قانون باید برقرار شه ...

وقتی میگن دزد تو اسلام باید دستش قطع شه دیگه اینقد آدم جرئت دزدی نداشتن !! قتلم مثه همین ... حالا ما دیه هم که داریم ... 

اوه اوه قاطی کردم ... بهتره بیشتر فکر کنم ببینم به چه نتیجه ای میرسم ... ا زاین افکار پیچ و خم دارم اگه چیزی متوجه شدین نظرتونو بگین ...

راستی پنکه کلاسمونو دیروز ساعت آخر اومدن نصب کردن ... بالاخره چرخید ... صلوات بفرست ... این وسط منم که یه جورایی زیر پنکه ام میزم کاملا لگد مال شده بود توسط کفشای گلی تعمیرکارا !!!! واقعا که ... 

زندگی چرا اینقد مبهمی ؟؟

یا علی 

نایت اسکین

۹۲/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">