•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

19.

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۴ ب.ظ

امروز بالاخره امتحان فصل اول فیزیکو دادیم .... فوق العاده فوق العاده سخت بود ... اگه بخواین بگین زیاده روی میکنم  موهاتونو می کشم .... گفته باشم ... پنج تا سوال تستی به همراه جواب تشریحیش ... من فقط سوال پنجو حل کردم ... باقی رو یکم خط خطی کردم .... چه شود ؟؟ چند تن از همکلاسیا برگه سفید دادن ... بازم خدا رو شکر یه سوالو تونستم حل کنم ... اینقدر فضای امتحان بد بود ... علاوه بر اینکه من دونه دونه سوالا رو که نگاه کردم و خوندم و فهمیدم که نمیشه حلشون کنم استرس زیر پوستام اومد بچه ها هم کم کم به مرز دیوانگی میرسیدن .... واقعا خونده بودن اما سوال اینقدر سخت بود که .... جیغ داد میکردن ... یکی که اینقدر عصابنی شده بود همون جا نشسته بود هی میگفت .... این ( معلم فیزیک )) سر کلاس میاد دیگه ... فقط بیاد ... میدونم چه کنم ... این میاد دیگه .... !!!!!! حالا معلم شیمی هم مراقب ما بود ... ینی ساعت شیمی امتحان داشتیم ... آخی ساعت آخری داشت به غر غرای ما گوش میداد .... هعی ... زنگ که خورد و از کلاس اومدم بیرون یه اشک مزاحم میخواست بیاد بیرون ... من که مخالفتی نداشتم ... بالاخره فشار این همه اضطراب یه جوری باید از بین میرفت یانه ؟؟ ... اصن سوالا منو برد اون دنیا ... هعی ... اصن نتوستم باقی سوالا رو همینجوری شانسی هم که شده یه گزینه انتخاب کنم که ۲۵ صدم نمره بگیرم ... هی وای ... سوالا رو دیگه نمی فهمیدم .... 

هر چی بود گذشت .... الان خوبم ... نسبتا کامل ... امتحان بود دیگه .. فیزیکم از این سوالا زیاد میگیره ... ( این سوال آخریش که به نسبت آسون تر بود واسه کنور ریاضی ۹۱ بود فک کنم ... تو نشر الگو نگاه کردم نوشته بود !!!) عیبی نداره ... فوق فوقش مثلا من از ۵ بشم یک ؟!! آیا بشم آی نشم ... ولش بابا ... از این امتحانا زیاده ... من باید درسه رو یاد بگیرم دیگه مگه نه ؟؟

خدا رو شکر که زنگ دوم حس خوبی داشتم ... شیمی تشخیصی واقعا فکر نمیکردم از ده بشم ۷ ؟؟!!! ... خوب بودا ... ناگفته نماند این وسط دو تا رم شانسی درست زدم ... باریک به من .. اولین نفرم شیمی از من پرسید ... فکر کنم ۵ شدم ... خدایا شکرت .... ( خدایا امروز شرمندت شدم ... ببخشم ... )

زِنـــــــــــــ....ـــــــــدِگـــــــــــــ...ــــیـــ....ــی

یا علی 

نایت اسکین

۹۲/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۲۷ کیمیای سعادت !
تا باشه امتحان فیزیک! باور کن یه سوال فیزیک می ارزه به هزار تا امتحان دانشگاه! 

یه نصیحت خواهرانه: قدر روزاتو، دوستاتو، زنگای تفریحو، معلماتو و حتی کتابا و درسایی که می خونی و رمانایی که یواشکی می خونی و میوه هایی که سر کلاس می خورید و قهر و آشتی هات با دوستاتو.... قدر همه شو بدون، دیگه تکرار نمی شن! وارد دانشگاه که بشی همه ی اینا از دست می رن...
پاسخ:
 انشالله ... خ خ خ ... واقعا ؟؟؟ چون تو میگی حتما همین جوریه !!! خب هر چی بالاتر میری سخت تر میشه دیگه ...
.
.
با تشکر ... مرسی ... چشم چشم چشم .... اعتراف میکنم دوران دبیرستان یه چیز دیگس .... شاید مقاطه بالاتر و تجربه نکرده باشم اما وقعا به این درک رسیدم ... 
این دانشگام عجیب عجیبه ها ... بترکه هر چی بدبختی داریم میکشیم واسه همین کنکور دانشگاس ... عیب نمیکنه ... بازم ... 
ممنون ممنون خواهر کیمیا!!! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">