•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

29.نمونه بارز یه دیوونه!!!

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ

شیمیم و یافتم ... خدا رو شکر ... خیالم راحت شد ... یافتن یه شیمی نو برام خیلی سخت نبود اما کتاب خودم یه چیز دیگس خو ... !!! شنبه که رفتم مدرسه خانوم مانتو برقی بهم گفت که کتابمو با خودش اشتباها برده !! .. از حرصم با کتاب دو بار زدمش ... بعدم کلی ازش تشکر کردم ... : دی ... 

قضیه فاطمه ( پروفسور ) ... حله ... اینطور به من گفتن ... که ... مثه اینکه قرار بوده از مدرسه ما بره ... .. ( نمونه دولتی هستیم ما!!!! ) ... و از این قضایا ... خدا رو شکر فعلا که منتفیه ... خوب شد فهمیدم ... من خودم هزار تا قصه جوواجور واسه اشکای پروفسور ساخته بودم ....!!! .... 

سارا به فاطمه میگه پروفسور !!! ... به خاطر فامیلیش ... ... یه شباهتایی با همین پروفسور داره ... می تونین حدس بزنین فامیلیش چیه ؟؟؟ ... باحالههه .... !!! ... باهوشا دستا بالا ....

قراره سه شنبه کلاس زبان راجب حذف کنکور بحث کنیم تو کلاس !! .. یا مولا ... دعا کنین واسم خو ؟؟ ... ما که تو کلاس داریم راجب یه چیزی حرف می زنیم ... ........ بهتره بگم ما فقط کمی جیک جیک میکنیم و معلم برامون چهچه میزنه !! (درسته ؟؟) ... خب چه کنیم ؟؟ ... وقتی تا به حال راجب این موضوعا حتی فکر هم نکردیم و جاییم بهش بر نخوردیم ... چی باید بگیم ؟؟؟ .... ... هعی ... خب خوشم نمیاد فقط معلمه میدونه و خودشوم بلبل زبونی میکنه .... 

من دیروز نمونه بارز یه دیوونه برای چند دیقه بودم .... !! چه جوری ؟؟ ... خب شما تصور کنین خسته و کوفته از مدرسه میاین خونه .. اعصابی داغون به خاطر اون همه بحث و جدل برا امتحان و درس و نمره و کوفت و زهرمار ... ( باید بگم من که مدرسه اصن ککمم نگزید و سر خوش بودم ولی خونه ... ) ... نماز و بعدم نهار و بعدم تلپی بیافتین رو تخت .. میخواین یه یه ساعت استراحت کنین ... خواهر کوچولوی هفت ماهتون ... بغل دستتون براتون آواز میخونه و انتظار داره باهاش بازی کنین ... اونم خوابش میاد اما به این راحتیا دل به خوابیدن نمیده ... خواهر ۱۱ سالتونم پشت کامپیوتر داره بازی میکنه ... شما اول سعی میکنین به نرمی با خواهر کوچولوئه بر خورد کنین ... بهد یه رب دیگه طاقته تموم میشه و از اون خواهر علاف میخواین بیاد این بچه رو بگیره تا شما یه ساعتی بخوابین ... جوابی از سمت علاف داده نمیشه ... شما دیگه چشاتون رمق نداره .... خود به خود بسته میشه و بچه کنارتون در حال جیغ جیغ کردنه ... بعد یه مدتی علاف بچه رو میگیره ... بیست مین بعد ... شمایی که اگه مثه من باشین ینی اگه بمب بترکه فقط لای پلکتونو باز میکنین و بعد میخوابین ... بدون اینکه علت دقیقشو بدونین یهو از خواب بیدار شین .... ینی در واقع نخوابیده بودین ... چشاتون بسته و از خستگی برا چند دیقه اطرافتونو حس نمیکردین ... تو این لحظه ... اون دیوانگیه رخ میده ... 

عصبی بودم در حدفضاااااااااااااااااااااااااااااااااا ... همونجوری رو تخت چند بار گرد و خاک ایجاد کردم ( جفتک پروندن + پروانه به صورت نشسته + کشیدن مو به طور نمایشی +کشیدن پتو از همه جهات و اندکی چاشنی جیغ ) ... اینجوری بود که بالاخره من یه ساعت رو خوابیدم .. اما .. خوابه عصبیم کرد .... 

آرامش نداشتم دیروز ................................................................................... خیلی بد بود اون یه ساعت .... .... 

متولد آبانی دور و برم .... امممم .... خدیجه که شنبه تولدش بود .... یکی از هم سرویسی ها که اوله ... امروز ... فردام سمیرا .... سیزهمم زهرا .... 

این روزا درس خوندنم پایانی نمیگیره ... ناقصه ... عصبیم میکنه ... وقتی عصبی هستین چه جوری درس میخونین ؟؟ .. نمیشه با ریاضی امسال ارتباط برقرار کرد ... سخت نیس ... یه جوریه ... ...اوف .... 

زهرا بهم گفته با مفیده یه قرار گذاشتن برا جمعه ها که سه نفری ( منم حساب کردن ... به افتخار با مراما ) !! ... زبان بخونیم ... ایشالله شرح حوادثشو میدم ... 

اون فیلمه رو هم که گفته بودم تموم کردمش دیشب ... 

نگام به ساعت افتاد شده دوازده و نیم ... این پسته واسه یکشنبسا .... !!! ....................... تا بنویسم چقد طولید ... 

زندگی گذشتن از روزمرگیه .... 

یا علی 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

۹۲/۰۸/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">