•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

امروز از زهرا شنیدم که باید سوابق تحصیلیشو تایید کنه ... خلاصه ماجرا اینکه خبر درست و حسابی بهشون نداده و تازه از سه شنبه یکی از بچه ها گفته ... بهش گفتم چرا نیومد خونمون با هم بریم که ..

هر چی بود یه معلمم این وسط گفت امروز فقط تا ۴ بعد از ظهر ... ما از سه و چهل دیقه تا همین ۵ دیقه پیش داشتیم ادرس سایته رو وارد می کردیم بلکه بره .... اما طلسم شده بود .... من این وسط چقد حرص خوردما !! ولی کلیم خندیدیم ... خ خ خ ... 

یه سایتی رفته بودیم ... توش نظرا رو می خوندیم .... زهرا هم دو تا یی نظر داد .... اینقده دو سا تا از این نظرا خنده دار بود که پکیدیم از خنده دیگه ... این ادرس اون سایته .. البته ادرس کلیشه .. حالا اونجا که ما نظر دادیم مربوط به تایید سوابق تحصیلی بود .... 

http://www.webshad.com/

من پشت کامپیوتر رو صندلی نشسته ... زهرا رو به روم روی میز نشسته بود .... زینبم بغلم خواب بود ... و داشتیم لالایی بهرام خان و باز باران با ترانه و مادر من گوش می دادیم .... منم هی ریلود میکردم آدرسا رو ... تا بلکه باز بشن ... ۵ دیقه به ۵ گفتم برم یه سر به اون یکی وب بزنم  .... نظراشو تایید کردم با زهرا و به یکی از بچه ها سر زدمو و سریع یه پست کپی با اجازش ثبت کردم ... اومدم یه بار دیگه ریلود کردم که دو ثانیه ای اومد بالا ... جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ .... ۵ دیقه هم کارمون بیشتر طول نکشید .... بالاخره تایید شد ... آخیش ... خدا رو شکر ... 

داشتم برا مطلبی که میخواستم آپ کنم عکس پیدا میکردم که اینو دیدم ... 

.

.

عجیب بود برا همین پیجشو باز کردم ... امیدوارم راسته راست باشه . .... عجیبه .... اگه حقیقته عجب معجزه ای .. !!!!!!!!!!!!!

اینم آدرس ب : http://provincestar.blogfa.com/post/105

.

.

فردا آزمون گزینه دو داریم ... به به ... هیچی هیچی نخوندم ... به افتخارم .... 

چه شود ... تو فکر اینم برم پیش خاله زهرا برا فصل دوم فیزیک ... یه جوریه هم بلدم و هم بلد نیستم !!! 

کاش بتونم موقعیتشو جور کنم ... باید برم ... 

عکس پروفیالم نیس .... برم درستش کنم ... 

خوش باشین دوستان ..

یا علی 

91

۹۲/۰۸/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">