•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

32.دروازه !!! این پستو نخونین ...

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۱۵ ب.ظ

این روزا ... این روزا ... میخوام تمرکز کنم و بنویسم اما داریم در اصلی خونمونو (دروازه : من واقعا فکر میکردم این کلمه رو همه میدونن چیه و چه معنی میده  !! .. اما وقتی یه رمان خوندم و توش جلوی کلمه دروازه توضیح داده بود یهو فهمیدم آره این واقعا زبون محلی ماس !! .. در که خب دره ... وازه هم معنیش میشه بازه !!  ... حالا چرا اسمشو گذاشتن دروازه ؟؟ مگه در خونه همیشه بازه ؟؟ ... هوف ... با چکش داره میکوبه به دروازه اهنی ...تخ .. تخ .. تخ ...

الان سومین باریه که دارم شروع میکنم از یه موضوعی بحرفم اما هی پشیمون میشم و پاک میکنم ... پس از اتفاقای این روزا میگذرم ... نه .. یه لحظه استپ ... هدفم داشت فراموش می شد ... من خواستم اینجا رو داشته باشم و توش خاطره هامو و روزمره هامو بنویسم اما دارم گلچین میکنم خیلی چیزا رو ... /!!! 

زهرا به این مسئله که من زیاد فکر میکنم  خیلی تاکید داره ... خب /آره ... اما ... ینی شما اصلا فکر نمیکنین ؟؟ به آیندتون >؟ به فردا ؟؟ به آدامی دور و برتون ؟؟ یه رمانی که می خونین و یه فیلمی که می بینین رو تجزیه و تحلیل نمیکنین ؟؟ .. حالا در حد یه کم ... چی بگم  ؟؟

یه سوال .. هر چند تا حالا جوابی نگرفتم برای سوالایی که می پرسم .... والا ... معنیش چی میشه ؟؟ ... از خود این کلمه خوشم میاد و دوس دارم ازش استفاده کنم ... اما فکر میکردم معنیش میشه به خدا و قسم میشه .. آره ؟؟ اینجوریه ؟؟ ... 

من اصــــــــــــــــن .. امروز دیگه نمیخوام چیزی بگم ... دوس ندارم منو خیلی بچه فرض کنین ... درسته هنوز به اندازه شما تجربه ندارم ... و خیلی چیزا رو نمیتونم درک کنم ... اما ... 

هوم ... ... این روزا خیلی آه عمیق میکشم ... نه برا اینکه ناراحتم ... نوچ ... یه حس خوب میده ... ینی یهو یه عالم هوا میاد تو بدنم !!!!!!!! ... نه حالا که دقت میکنم می بینم بیشتر نفس عمیقه نه آه !!!!!!!!!

خدا نگهدارتون باشه ... اصلنم این متنو نخونین چون فقط قر و قاطیای ذهنم هس ....

یا علی 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

۹۲/۰۸/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">