•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

49. به خیر گذشت ...

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ

آتش بسه ... و زندگی آروم آرومِ ... فک کُنَم دیروز خیلی زیادی شورش کردم !!

به این نتیجه رسیدم ... چون سه تامون نمیخواستم کدورتی بینمون باشه همه چیز ساده تر از اون چیزی که فکرشو بکنم خاتمه پیدا کرد ... 

با زهرا دیروز حرف زدم و بهم گفت بهتره مثل همیشه باهاش رفتار کنم ... همین ... 

انگار نه انگار ... نه خانی اومده و نه خانی رفته ... اینقدر از کلمه قهر می ترسیدم که اصل مسئله فراموشم شده بود ... 

امروز منو شهرزاد کلی رو مخ این آقای شیمی بیچاره راه رفتیم .. خسته بِشُد ... اخی ... ولی خب قانع کننده نبود حرفی که میزد دیگه ... 

سارا امروز نیومد ... آخ سرما خورده صداش از این رو به اون رو شده .... !!!

یادمه گفتم قراره یه فیلمی رو که دیدم براتون راجبش بگم .. اما هنوز که هنوزه نگفتم یه ماهی گذشته فک کنم ... و من دو تا فیلم دیگه رو هم تموم کردم !!!

هفته پیش چهار شنبه ... یه رمانی رو شروع کردم ... ۹۱۹ صفحه ... که من قریب به ۶۰۰ صفحشو خوندم و فرداشم برا زهرا تعریف کردم ... و تا دیروز که کامل یه هفته شد سراغ نرفتم ... دیشب ادامه دادم  و حالا ۱۰۰ صفحه ای مونده ... تقاص هما پور اصفهانی .. !!!

یه رمان دیگه هم همین هفته خوندم ... "چادرت را می بویم " فقط چون لفظ چادر توش داشت تصمیم گرفتم بخونم ... خوب بود ... عالی نه ... خوب بود ... و شخصیت هایی رو نشون داد که تو جامعه هست ... یه پدر به فکر مقام و متعصب و البته نگران دخترش + یه مادر دلسوز که نگران همسرشه و برای فرزندش خون گریه میکنه + یه کسی مثه فاضل یه آدم دو رو و دیوونه و بی عقل و مغرور + یه دختر مثه رضوانه و یه پسر مثه سجاد و یه عشق مثه عشق بینشون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .... دیگه .. عجب عجیب غرییه این دنیای عاشقی و من خبر ندارم ... !!

کاش بشینم و مثه بچه آدم درس بخونم که اگه بخونم نو النور میشه و این همه مشکل برای خودم درست نمیکنم ... 

یا علی 

91

۹۲/۰۹/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">