•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

56.

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ

اول از همه خوش آمد برا ورود زمستون ... زمستون فصل متولد شدن منه ... دختر زمستونی .... 

من الان حالم خوبه ... 

مرسی از راهنماییتون ... 

دارم تلاشمو میکنم ... به نتیجه رسیدن باید شیرین باشه ... 

میخوام تجربه کنم ... 

شاید تو دوران امتحانات نیومدم ... شایدم اومدم ... از آینده خبر ندارم ... 

برای نفس :

مرسی واقعا ... آدرسی ازت نبود ... حرفات واقعا وصف حالمه .. 

فهمیدی منو ... 

منم میخوام خودمو بپذیرما ... اما یه مشکل کوچولو این وسط هست که من نمیدونم واقعا کجا ضعیفم و کجا قوی ... 

اما می فهمم ... شاید به زودی ، شاید کمی دیر تر .... 

یه مشکل داشتم برای کشیدن نمودار مکان زمان برای حرکت شتاب دار .. داشت مخمو می خورد ... 

الان فهمیدم ... ذهنم کمی آرومه ... 

کاش وقتی سوال دارم خیلی زود جوابشو پیدا کنم .. 

خدایا شکرت ... دیروز ... شاید حالم ساعتی بد بود ... اما ... خوبم ... خوب بودم ... 

اینجا نوشتن خیلی موثره ... 

ذهنم خالی میشه .. و از نو شروع میکنم .... 

شکرت خدا .. 

یا علی ... 


۹۲/۱۰/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">