•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

74.ثانیه ای تاثیر پذیر هستم !

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۵۲ ب.ظ

سلااااااااااااااااام :))
بالاخره انتقال پستهام تموم شُد و من امروز با خیــــــــــــال راحت آپ میکنم ... :)
حاجی 
اومدی یه نظر گذاشتیا ... 
ببین چه میکنین با بنده ؟!!
من خودم تاثیر پذیر به شدت ... !!! ... حالا شما میتونی باور نکنی ها ... اما هستم ... 
خدا رُ شکر ... طی اقداماتی از تصمیم گیری های سریع بعد از تاثیر پذیری اجتناب دارم میکنم ... :)
مثلا بنده شخصا مورد داشتم ... 
یکی از دختر عمو هام برگشت بهم گفت این یه کلمه که تو این اهنگه هس نباس گوش بدی بهش .. 
منم جلدی اومدم خونه بلافاصله انداختمش تو سطل آشغال تاریخ .... !!
البته این یکی از مثبتا و حداقل هاش بوده ... 

حالا لُب کلام چی بود ؟!:)
اینکه حاجی .. شما یهو هم کامنت میذارین و هم تو جواب کامنتای من هی میگین،  میخواین برین ؟!!!
منم  کپ میکنم ... یهو احساس دلبستگی شدیدی نسبت به بلاگفا پیدا میکنم ... 
میگم نگا .. اونجا وبم چه ناناز و معصوم بود ... !!!! اینجا خشنه ... تازه امارگیرش هم سن سایت میده ... 
اینجوری میشه که من به همین راحتی تاثیر می پذیرم و اگه اون برنامه اجتناب پذیری رُ  در دست اجرا نگذاشته بودم الان دست از پا دراز تر به بلاگفا بر می گشتم ... 
اما خدارُ شکر ... 
این اتفاق نی افته ... 
حاجی مرسی ... :)
اینجا امکانات بیشتری داره ... :)))
من می پسندمش ... همین جا هم ادامه میدم روزانه هامُ ... :)
نمیدونم چرا همیشه تو ذهنم یه عالم حرف واسه گفتن دارم ... برا اینجا ... که بنویسم ... اما وقتی پای نوشتن میاد وسط همشون دمشونو میذارن رو کولشون و د برو که رفتیم .... !! ( موضوعات محترم رو میگم ...) !

یاعلی 

شکلک های محدثه

۹۲/۱۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

خب خدارو شکر!
ما فک کردیم شما کلا میخوایین برین!
والا...

+ اگر نبودن رفقای بلاگفایی، ما نیز به بلاگ کوچ میکردیم!
حاجی ره
پاسخ:
از این فکرای وحشتناک نکنین ... ! ترس ناکههههههههه ... :)
.
.
آره خب .. ولی خب من اندکی متغیر با شمام ... 
بعدم به اندازه شما که دوست و آشنا ندارم ... 
ترجیحا امکانات بیشتر رو انتخاب کردم ... به نفعم بوده ... 
بعله ... :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">