•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

75.

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۲۰ ب.ظ

* ته تغاری ، دوستم ... 

امیدوارم  بعد از آزمون ، امشب راحت بخوابی ... بعد از تمام تلاش هات ... و پشتکارت ... 

موفق باشی ... به امید خدا موفق میشی ... مطمئن باش ... 

نمیدونم هنوزم سر آزمونی یا نه ... 

من که بهت امیدوارم ... 

آرزو دارم به هر چی که میخوای و البته صلاحته برسی ... 


** وقتی حس میکنم آروم آروم دارم پیش می رم و بزرگ میشم و صبور ....

اونوقته که غرق خوشی میشم ... 


*** امروز باز هم خسته و کوفته رفتم کلاس زبان .. بعد از نیم ساعت معطلی معلوم شُد کلاس نداشتیم .... 

مثه دفعه قبل عصبانی نشدم .... خیلی ناراحت هم نشدم ... فقط خیلی سردم بود ...

باد سرد که میخورد تو صورتم باعث می شد از چشمام آب بیاد ... 

نمیدونم چرا من فکر کردم کلاس دارم ... البته کسی هم نگفته بود نداریم ... اما بازم ... 

رفت و برگشت و معطلیم یه ساعت و نیم طول کشید ... !!!

شکر خدا ... حداقل کلاس رفتنم باعث شد نمازم رو زود تر بخونم ... !

شرمندم خدا ... خیلییییییییییییییییییی زیاد پیشت شرمندم ... ببخشم ... به بزرگیت منُ ببخش ... 


**** دیدار های غیر و منتظره خیلی حساب شده ان ..  همیشه انگار یه چیزی رُ گوشزد میکنن ... 

اینکه خیلی اتفاقی معاون مدرسه راهنماییمُ تو تاکسی دیدم ... خانوم مرادتبار  چون جوونه باهاش راحت بودیم خیلی ... :)

از اینکه دیدمش حتی همون دو دیقه خوشحال شدم ... 


***** راستی گفته بودم خواهر کوچولوم بعد اینکه اینقد دندون در نیاورد و ما چشم انتظار مروارید هاش بودیم ، شش تا باهم در آورد ... :))

الان مروارید هاش کاملا مشخصه ... چون چهار تا دندون بالا و دو تا پایین و همشون هم برا وسطه وقتی میخواد غذا بخوره خیلی بامزه میشه ..

چون فقط جلو دندون داره و غذا رُ  هم مجبوره همینجور بجواِ ... :)))))) ... فداش ... :)


یا علی 

شکلک های محدثه

۹۲/۱۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۳)

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۰۷ کیمیای سعادت!
سلام!
منم جابه جا شدم!!

خوبی؟!

آخی! دندون!! من دیدم بچه ها دندون در میارن تب می کنن! خواهر تو که خدایی نکرده اینطوری نشد که!؟ :)
پاسخ:
سلام ... :))
واقعا ؟! کوجا ؟؟

خوبم :))))))))
گریه زیاد کرد ... الان خوبه خدارُشکر ... :)
سلام عزیز دل مهربونم
ممنونم بابت همه حرفات
خداراشکرکنکورم خوب دادم باقیش امید بخدا
خوشحالم که ارومی ادم فاطمه باید خودش با شرایط تطبیق بده
تو فوق العاده
تبریک بابت دوندنن های خواهرت
پاسخ:
سلاااااااااااااااااام .... 
وظیفه ای بیش نبود و از سر محبت بود ... 
خدا رَ شکر ... 
مرسی :)
مرسییییییییییییییی :))
کجایی فاطمه خانوم
کامنت من چرا نیست؟؟؟
پاسخ:
من الان اومدم ... همین الان ... :)
الان تاییدش کردم ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">