•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

90 . آخرین دقایق

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۴۲ ب.ظ

کم تر از دو ساعت دیگه سال ۱۳۹۳ تحویل می شه ... 

 به باریکی یه تار مو ... 

از یه سال کهنه وارد یه سال نو می شیم ... 

سال کهنه رو دور نمیندازیم ... 

تجربه هاشُ و خاطره هاشُ نگه می داریم ... 

هنوز سفره نچیدم ... 

بگم حوصله ندارم  تنها بهونه ایه بی ارزش ... 

فقط همت میخواد ... 

سه ستاره رو دیدین تا اینجاش ؟!!

اکثرش زیبا بود و فوق العاده ... 

انگار دارم به ته یه دره سر سبز نزدیک میشم وقتی میرسم نوکش فک میکنم الانه که سقوط کنم ... 

اما اون نوکی که من دیده بودم تازه دامنه یه قله ی دیگس ... 

قله ۹۳ هم سال دیگه همین موقع ها فتح میشه ... 

قول شرف میدم ... 

من .. 

๑فاطمـ ـه๑ خیلی بهتر بشم ... خیلی ... عاقل تر ، خانوم تر ، مهربون تر ، بخشنده تر ، و..... (:) ... 

یا مقلب القلوب و الابصار 

یا مدبر الیل والنهار 

یا محول الحول و الاحوال 

حول حالنا الی احسن الحال 


اینم هفت سین بلاگه + عیدی هم داده :))

۹۲/۱۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۴۳ عاشق سید الشهدا
سلام عیدتون مبارک پیشنهاد میکنم به این پست هم سر بزنید اجرتون با خدا
yashohada.blog.ir/post/169
پاسخ:
سلام ... عیدت شما هم مبارک باشه ... 
یا علی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">