•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

108.

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ
تولد خواهرمه 

کادوش جاسازی شده اس :)

بهش میگم تولدت مبارک 

می خنده و میگه 

تولد تو هم مبارک ..... :D

:)))))))))


رو گوشیم برنامه باد صبا نصبه ... 

چند وقت پیش اذان عصر رو هم فعال کرده بودم ... 

می خواستم ببینم چه ساعتی میشه ؟!

حدودای ۵ عصره ... 

منم اون موقع کلاس زبانم ... :)

وسط کلاس زبان ... 

یهو صدای الله اکبر میاد !!!

دیگه خودتون تصور کنین چی میشه دیگه ... 

تازه اذان عصر رو غیر فعالش کردم... 

یه دعای ربنا هم پخش میکنه ... 

دیگه نمی دونم چه کارش کنم !!

واس همین خاموش کردم دیروز گوشیمو ... 

ولی نیشد دیگه ... آخه از دیگشنریش استفاده می کنم ... 

نه اینکه اذان و دعای ربنا بد باشه اما وسط کلاس اینجوری خب ... 

شرمنده شدم ... :(

داشتیم هفت تا صفتی که تو کادر بود رو می خوندیم ... 

رسیدیم به mean

معنیش می شد بدجنس

معلم اومد مثال بزنه متوجه معنیش شیم ...

گفت snow wight mother

پشت سریم یهو گفت : ننه سرما ؟!!!!

خخخخ ... 

نزدیک بود پخش زمین شم ... :)

مادر سفید برفی !!!! :D

۹۳/۰۳/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۳)

موفق باشید
خخخخخخخخخخخ
چه باحال..:))
پاسخ:
:))))))
توی تنظیمات میتونی تیک اذان عصر و ربنا رو برداری که پخش نکنه. 
به همین راحتی. :)
در ضمن خودت رو عادت بده از دیکشنری استفاده نکنی، البته از نوع انگلیسی فارسی. از همین الان عادت کنی بهتره. :)
پاسخ:
از جفتشون استفاده میکنم ... 
راستش الان بیشتر کلماتی که باهاشون رو به رو میشم جزو اون دسته ای هستن که تو جاهای مختلف معنی متفاوتی دارن ... 
متن هم سخته ... 
واسه همین تقلب میکنم اینجوری ... :×
چشـــــــــــم ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">