•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

109.

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ
فاینال داشتم ... 

به شدت سخت بود ... گاهی درجه خود در گیریم میزنه بالا ... 

حالی که بعد امتحان فوق سختم دارم و اتفاقا خیلی خوبم ندادمش ... خیلی هم خوبه ... 

شاید داغم اون لحظه .. 

چند وقت بعدش بفهمم چه امتحانی بوده ... 

حالم دگرگون شه ... 


کیمیای سعادت ... چی شدی ؟!!

کجایی ؟!

معصومه جونم ، نگو رفتی !

۹۳/۰۳/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

سلام عزیز خوبی؟؟دلم واست تنگ شده
پاسخ:
سلام :))
خوبم .. ممنون ... 
منم ... :) ;)
تجربه ی من نشون میده امتحانات فوق سخت به خاطر دقت بالا و ترشح آدرنالین معمولا نتایج بهتری داره. باور کن. همه ی امتحانات فوق سخت دوران مدرسم رو 20 شدم من. حتی 19.75 هم نه، 20. 
پاسخ:
:))
آی گفتیا ... البته به شرط اینکه خوبم خونده باشم .... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">