•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

110 . ساکت ام

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۵ ب.ظ

چند وقته سخته ... 

بیام و نظر بزارم ... میام .. می خونم ... برای بلاگی ها راحت تر میشه نظر گذاشت ... !!

اما بلاگفا ... از زمانی که به یاد دارم ... مشکل داشتم توی کامنت گذاشتن برای دوستای بلاگفایی .... 

شده بود یه تومار نوشتم ... اما بعد که چند بار ارسال رو زدم و مشکل داش کلا بی خیال شدم !


ته تغاری عزیز ... 

دقیقا این یه مورد برای تو صدق میکنه ... 

ببخشم .. 

میام ... میخوام کامنت بزارم ... اما :(

تولدت مبارک باشه ... 

تولد خواهرم یه روز قبل تولد تو ا ... :))

ان شالله یه عمر طولانی و با عزت داشته باشی ... 

و طعم خوشبختی رو تو ثانیه ثانیه نفس کشیدنت حس کنی ... :) .. :*


ساکت ام ... 

بی حرف ... دلم میخواد برای یه مدت خواننده باشم ... 

شاید این فقط حس الانم باشه و همین امشب بیام و کامنت بارونتون کنم ... :)

دقیقا من این مدلیم ... :D

بخصوص حاجی ... 

به شدت مسکوت میشم وقتی وارد حریم بلاگتون میشم !!!!

نمیدونم ... 

شایدم بدونم ... 

ولی .. 

فقط دوس دارم بدونین میام .. و می خونمتون ... :)


یا علی 


۹۳/۰۳/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

همه یک دوره ی سکوت رو میگذرونن.
جای نگرانی نیست عزیزم.
تو همین که آپ میکنی جای شکرش باقیه.
چشم ما خشک شد به این صفحه و قالب قبلیت! :)
این یکی بهتره اما. آپ هم کردی نور علی نور شده دیگه. :*
پاسخ:
:*
:)
خب پس عادیه ... خیالم راحت شد ... ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">