•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

120 . استرس خالی شود لطفا !

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ

توی یه دونه از سریالایی که دیدم ... 

یارو از منشیش پرسید که فلانی چه جوری استرسشو خالی میکنه ؟! ینی پرسید عصبانی میشه چه میکنه که منشیه خودش بعد یه مکث کوتاه گفت اگه منظورتون اینه که چه طور استرسشو از بین می بره .... " یه چیز شیرین مثله کیک یا یه ظرف پر از بستنی می خوره و میشینه کارتونای قهرمانی  می بینه و خودش دوبله اش میکنه ... اینجوری که خودش میشه نقش قهرمان و اسم اونی که الان رو مخشه رو میزاره رو اون نقش منفیه و ضعیفه !!! 

جالب بود ... 

از اون جالب تر این بود که من هر چی فکر کردم یادم نیومد من چه طور استرسم رو از بین می برم ... 

یه جور هیجانای اضافی رو از خودم دور کنم مثلا ... !!!

یا من یه کاری میکنم اما خودمم نمیدونم چیه ... 

یا میدونم و به ذهنم نمیرسه 

یا واقعا کاری نمیکنم ... که اگه اینطور بشه من تا چند وقت دیگه از تراکم هیجانات درونی منفجر میشم !!!! 

یا هم من کلا استرس کم تو وجودم جوش و خروش داره .... 

چه میدانم ... 

...

شما چه روشی دارین ؟!!

:))

یاعلی

۹۳/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۹ آرین نرم افزار
 اگه بارون بیاد (که عموما اینجا بارون زیاد میاد) میرم پایین زیر بارون کلا همه چی از یادم میره. اگرم بارون نیاد میرم دم پنجره به افق خیره میشم اینجوری -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">