•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

144. گیج الحال

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ق.ظ

سلام :)

ھی دارم بہ این رشتہ ھایی کہ تو این دفتر چہ انتخاب رشتہ نوشتہ نگاھ میکنم .... نگاھ میکنم .... 

اطلاع بخصوصی نسبت بھشون ندارم ... 

فقط یہ چندتا مد نظرمہ ... .

مثل مھندسی برق - مخابرات 

مثل مھندسی کامپیوتر -فناوری اطلاعات 

دیگہ نمی دونم ... ھی بیشتر کہ نگاھ میکنم ... نمی فھمم کجام ؟ قرارھ چہ اتفاقی برام بیافتہ ... 

من دلم می خواد شاغل باشم ... از درسی کہ خوندم استفادھ کنم ... توش خیلی مھارت داشتہ باشم .... 

اما نمی دونم چی کار کنم ... 

البتہ ھنوز اون کنکور جان رو ندادم ببینم کجا راھ میدن منو ... ؟؟؟؟ o-O

اما خب چیزیہ کہ ذھنمو مشغول کردھ ... بعدم وقتی تو یہ چیزایی ضعف دارم بہ این فکر می افتم کہ چطور میتونم موفق بشم ؟؟

چه طوری ؟؟ مثلا من بلد نیستم حرف بزنم !!

درست و حسابی منظورمه ... کنفرانس دادن مثلا !!

همین هم خیلی اعتماد به نفسمو می خارونه ... !!!

دیگه ... 

گاهی فکر میکنم بزنم همه چیو قاطی کنم ... برم مثلا هتلداری ...

یا اصن واقعا اگه من می رفتم فنی و یه رشته مثل گرافیک رو انتخاب میکردم الان حالم چطور بود ؟؟!!!

یا ... مثلا کار تو برج مراقبت هوایی ... واسه هواپیماها چطور میتونه باشه ؟؟

یا مثلا یه رستوران داشته باشم !!

یا مهندسی صنایع دقیقا چطوریاس ؟؟؟یا کار اینایی که انیمیشن می سازن چطوری میتونه باشه ؟؟!!!

چطوری ؟؟

چطوری ؟؟

یه آدم گیج الحال مثه من سراغ دارین ؟!!! 

یاعلی :)

۹۳/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۴)

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۲ بنای با ثوات
فاطمه جان بشنو از من این نصیحت..ببین به چی علاقه داری...جدی می گم..ببین چی دوست داری...بعد انتخاب کن...
پاسخ:
میدونستی اتفاقا پیدا کردن این علاقه خیلی سخته ؟؟!!:(
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۸:۳۰ مهندس بهشت
آره کسی مثل خودم
من خودم اوایل مهندسی پزشکی میخواستم ولی این رشته قبول شدن توش خیلی سخته
به خاطر همین رفتم سراغ رشته ای که بتونم تو کنکور موفق بشم و بخونمش
شما باید برید روی رشته ها تمرکز کنید و یکی رو انتخاب کنید
پاسخ:
....
اوهوم ... حالا بر فرض که قبول بشیم ... من همش به بعدش فکر میکنم که ینی از پسش بر میام ؟؟!!!!
اوهوم ... :)
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۱ فانوس جزیره
سلام علیکم
هفته دفاع مقدس بر شما بزرگوار مبارک ، امید که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
پیام شهید به شما بزرگوار:
نهی از منکر
از اصفهان به قم می رفت. صدای آهنگ مبتذلی که راننده گوش می کرد شهید جلال افشار را آزار می داد. رفت با خشرویی به راننده گفت:
اگه امکان داره یا نوار رو خاموش کنید یا برای خودتون بذارین.
راننده با تمسخر گفت:
اگه ناراحتی می تونی پیاده شی!
جلال رفت توی فکر! هوای سرد بیابان تاریک و ... نیت کرد تا وجدان خفته راننده را بیدار کند. این بار به راننده گفت:
اگه خاموش نکنی پیاده میشم!
راننده هم نه کم گذاشت نه زیاد، پدال ترمز را فشار داد و ایستاد و گفت:
بفرما!
جلال پیاده شد. اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود که ایستاد!
همین که جلال به اتوبوس رسید، راننده به جلال گفت:
بیا بالا جوون ، نوار رو خاموش کردم.
سالها بعد که خبر شهادت جلال را به آیت الله بهاء الدینی دادند، ایشان در حالی که به عکسش نگاه می کرد فرمودند:
امام زمان (عج) از من یک سرباز خواست، من هم صاحب این عکس را معرفی کردم.
راز گل سرخ / ص10
جهت شادی روح شهید صلوات .. ان شاالله میهمان اهل بیت باشد

به مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با خانواده شهیدان فناخسرو جهت روب پنج شنبه هماهنگ شده است .
ارادت - عباس زاده
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
:)
۰۱ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۴ بنای با ثوات
می دونم ولی سعی کنی حتما پیداش کنی بعد انتخاب کنی...
پاسخ:
میدونی که سخته .. بعدم ... من به نظرم رو کارای متفاوت از  رشته ام انگار تمایل نشون میدم ... همین واسم سخت ترش میکنه .. 
ان شالله که راه راست را بر می گزینم ... :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">