•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

151 . نشر مدرسه

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۹ ق.ظ

سلام ... 

روز ها بر وفق مراد هست ؟؟

خب ... الان که اینجا نشستم ... اصلا کاره منطقی نیس اما دلم میخواد بهد این همه روز بیام و اینجا بنویسم ... 

که وقتی برگشتم یه سر بزنم ... یه نفر دو نفر جوابی به نوشتم داده باشن ...

که بفهمم حواسشون بهم هست ...

هفته پیش امتحانات ماهانه ای که تصمیمشو گرفته بودن عملی کردن ...

اکثریت ده سوال تستی بود ... که فقط شیمی شو کامل شدم و زبان فارسیشو گند زدم !!!!

گفتم بدونید وضعیت درسیم چطوره دیگه :)

روزهای مدرسه ... زنگ دینی رو دوست دارم ... زنگ تاریخ رو دوست دارم ... 

زنگ شیمی بدک نیس ... 

جبر هم همیشه ساعت آخره ... میگذره ... 

فیزیک هم میگذرد ... 

کامپیوتر اما اصلا اون چیزی که تو تصوراتم داشتم نیس ... تا حالا که لذت نبردم ... 

بیشتر به خاطر معلمش ... :(

هندسه هم فقط می بینیم و می نویسیم ... وقت کم است !!!!

حسابان ، به پاس فراموشی بارزم تو ریاضی های پیشین نیاز بیشتری به خوندن دارم اما رغبتی نی زیاد .. بخصوص وقتی خلاقیتام توش ته میکشه !!!

زبان هم بی حاشیه میگذره ... 

عربی سخت میگذره .. 

ادبیات و زبان فارسی هم بزار بگذرن .. نگا میکنی همشو بلدی ها اما من تو تشخیصشون گیج و ویج میشم ... !!!

بلی ... 

روزگار میگذرد ... 

امتحان و امتحان .. 

خیلی چیز ها میخوام بگم ... اما نمیشه ... 

شایدم میشه و من حوصله ندارم ... اها ... یُسرا من چندین پست آخرتو خوندم ... وقتم اجازه نمیده براشون حرف بزنم ... :(

مدرسه جدیده ... اما گفته بودم زود کنار میام !

شاید به اون اندازه ای که خودم الان کنار اومدم بچه های کلاس کنار نیومده باشن اما چندان مهم نی .... ینی الان چیزای مهم تری هس ... 

کم کم یه جایگاه ثابت واسه خودم در میارم .. :)

بابا میگه ببینم میتونی شاگرد اول شی من میرم پیش مدیرتون پزشو بدم :))

در اصل خودمم بدم نمیاد اون قضیه پز دادنه ... 

ینی خب مدیر محترم هم حق داشت اما من بیشتر می خوام نشون بدم حالا که انتقالیمو قبول کردی و واسش حرفی شنیدی بدون من کم نیستم و چنانم و چنانم !!! خخخ

این ماه فک نکنم این اتفاق بی افته ... 

دارم تلاش میکنم خوب خوب درس بخونم ....

یه نظر میخوام ... 

به نظرتون مشاور های تحصیلی چقد کمک کننده ان ؟؟

میدونم اصل خود دانش آموزه ... 

باقیشو شما بگین ... 

رتبه های کنکوری ریاضی و تجربی بنرشو زدن تو مدرسه ... 

همش دلم میخواد برم جلو ریاضیا وایسم نگاشون کنم !!!!

شاید وقتی از بر شدم کی کجا و چی قبول شد راضی بشم :D

رتبه هاشونو ننوشتن :(

تجربی الان زیاد میرن به طبع اون هم ما سه تااااااااا کلاس تجربی داریم و یه ریاضی ... 

من اگه بخوام برگردم به انتخاب رشته ... 

تجربی و نمیخوام هنوزم ... رشته های دانشگاهیشو دوس دارما اما خودشو نه !!! هر چی موفقیت بزرگتر باشه زحمت بیشتر میخواد ... من عاشق جمال درسخوندن نیستم که برم هفت هشت سال درس بخونم ... اهم

انسانی و با عربیش نمی خوام ... 

اما فنی شاید .. جالب می بود..

چرا نمیشه .. من می خوام به غیر این چیزای خسته کننده چیزای جالب تری بگم ... از بحثا بگم .. 

اما من اگه بشینم ... نمیشه .. باید برم فیزیک بخونم و بعد کوله بارمو جمع کنم از این خونه و ..............

برم اون خونه ... 

یُسرا ، آزمون داری نه ؟؟

موفق باشی بانو ... 

خوب درس بخون ... 

یاعلی 


۹۳/۰۸/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۷ بنای با ثوات
مرسی فاطمه..هنوز هیچی مخوندم...برام دعا کن..:(
پاسخ:
خواهش :)
ان شالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">