•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

158. شهید گمنام

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ب.ظ

من تو را خوب می شناسم ، تو شاید برای آن ها که من باب ثواب به زیارت اهل قبور  می آیند گمنام باشی، همگی از کنارت بگذرند و بی توجه چرا که نامت را در خاک ننوشته اند ، سنگ قبرت از مرمر سفید نیست ، قاب عکس نداری  و هیچ فانوسی بر مزارت نور افشانی نمی کند ... حتی سنگ قبرت تنهاست که با آبی شست و شو نگردیده ... 

به قول مدیر مدرسه امروز میزبان دو تا شهید گمنام بودیم ... 

وقت کمی گذاشته بودن برای اینکه پیش ما باشن ... 

می خواستم یه متنی رو که اولش همون بند بالاییه بخونم ...

قبلا توی یه یادواره شهدا خونده بودمش .. برای هفته دفاع مقدس ... 

اما اونقدی وقت نبود که به من برسه .... 

خب نشد دیگه ... 

فقط ... 

میگفت وقتی دوستتون میاد خونتون بهش میگین مادرت خبر داره اینجایی ؟

حالا این برادر این پسر این مرد مقدس 31 سال زیر خاکای گرم مونده ... اومده اینجا و تو شهر ما دفن میشه ... 

شما ، مادرت خبر داره قهرمان ؟

مادرت ... 

..

..

هیجان داشتم واسه خاطر اومدنشون ... اما نمیدونم چی شد بعد اینکه تابوت ها رو جلو روم گذاشتن مات شدم و نمی تونستم اون ارزش واقعی که باید برای این دو تا شهید رو به روم  تو دلم می بود نبود !

نبود .. اون طوری که من می خواستم .. 

نبود ... 

من خجالت میکشیدم ....

از اینکه میترسم قول بدم بهتون که خطا نرم !

چطور میتونستم به خودم اعتماد کنم که بعد ها خطایی کوچیک هم ازم سر نزنه ... و من اون موقع علاوه بر مدیون شدن به خودم مدیون این شهید ها هم می شدم ... 

:(

....

خدایا آخ خدا خدا خدا .. 

شکرت ... 

که اجازه دادی من هم باشم ... 

شکرت ... 

یاعلی 


۹۳/۰۹/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۲)

۲۹ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۵ بنای با ثوات
مراسمشون باید حال عجیبی به آدم بده. من تا حالا نبودم تو همچین مراسمی..
پاسخ:
اوهوم ... ولی واقعا زمانش خیلی خیلی کم بود ... 
باز هم غنیمتی بود ... :)
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۰ فانوس جزیره
پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند:
هر که گناهی را مرتکب شود عقلی از او جدا شود که دیگر بازنگردد.

امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند:
هر کس خدا را بندگى کند ، خداوند همه چیز را بنده او گرداند .

امام رضا علیه السلام فرمودند:
نهان دارنده ی نیک هفتاد برابر حسنه دارد. فاش سازنده ی کار بد خوار گردد٬ نهان دارنده ی کار بد آمرزیده گردد.



سلام علیکم مومن
ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه ، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، ولی فقیه الزمان امام خامنه ای  ، همه شیعیان و بر شما بزرگوار تسلیت باد.
التماس دعا داریم

دیدار با خانواده شهید (مدافع حرم) محمد حسین مرادیان فراموش نشود. لطفا به دوستان تهرانی اطلاع رسانی نمائید .

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">