•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

•.¸¸.•*´گـــذر زنــدگی`*•.¸¸.•

اگه " به اضافه ی " خدا باشی میتونی
" منهای" همه چیز زندگی کنی ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۹ 99.
آخرین نظرات

171. شروعی دوباره ...

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ
اگه هفته ای بگم .. 
این هفته دومین هفته ای هست که امتحانا تموم شده ... 
همزمان با آخرین نهایی که زبان بود بعد از ظهرش آخرین فاینال زبانمو هم دادم ... 
خیلی عالی بود ... بعدش پیاده برگشتم خونه ... و کلی حال کردم برای خودم ... 
تفریح آنچنانی و خاصی نداشتم .. خوب خوباش دیدار با فامیل و بودن تو خونه ی روستا و بودن با دختر عمو و رختر خاله جان بود ... 
این یه هفته همش داشتم فکر میکردم چه جوری شروع کنم ! چطوری بخونم ؟ آزمون باید بدم ؟ کدومشو ؟
فعلا که برگه ثبت نام قلم چی دستمه ... نمیدونم دقیقا چی باعث میشه برم قلم چی ... 
با اینکه دودلم .. از هزینه زیادش بیزارم ... از اینکه باید پکیج مزخرفشو به زور بگیرم ... از اینکه شنیدم سوالاش !!!
نمیدونم به خاطر برنامه و دوره اشه یعنی ؟
نرم نرم ... 
شاید دنبال یه چیزیم که اگه دارم سست میرم جلو بتونه یکمم شده هولم بده ... 
تابستونه و ماه رمضونه اینجوریه ؟ که زود زود خسته میشم ؟ 
داشتم فصل اول فیزیک رو میخوندم که خسته شدم ... یه ساعت 6 صفحه !
اینجوری نیس که بلد نباشم ! فکر کنم زیادی با دقت میخونم ! هه دقت ... 
نمره های نهایی هم اومد و اعتراض هم زدیم !
بد نبودن ... فقط دو درس از چیزی که انتظار داشتم کمتر بودن !
فیزیک و دینی ... 
آییی فیزیک .... اصن یاد میفتم دردم میگیره ... اه اه اه ...
دینی که چشاشون مثه اینکه بالا پایین می دیده .. ینی اگه درست نکنن نمرمو قشنگ سفیدی دیوارو به رخشون میکشم جوری که جاش رو پیشونیشون بمونه ... ( وای چقد من زورمندم !!)
نمیدونم چون همه بد دادن واس من و یکی دیگه رو رو هوا تصحیح کردن ؟!
خلاصه که نامردیست بس شدید ... 
خواهش 
تجربیات گران بهاتونو راجع به درس خوندن واسه کنکور بهم بگین ... خواهشششش ... الان یکم از گیجی زدم بیرون بلکه شما بگین بیشتر بزنم !
چی بخونم ؟ چه جوری بخونم ؟!
تازه یه مسئله گنگ دیگه رشته و دانشگاست !!! هوفففففف ... 
اه اه ... 
ماه عسل هم که برنامه همیشگی دم افطار من ... می بینین ؟ بعضیا میگن دم افطار آدمو به گریه میندازه ! 
واقعا ؟ ولی اگه اشکی هم هست شیرینه ... 
نه همیشه اما لااقل یادآور یه چیزای مهم تو زندگیه که خیلییییییییی ارزش دارن ... 
یاعلی 
۹۴/۰۴/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
๑فاطمـ ـه๑ ...

نظرات  (۱)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ عباس زاده
سلام علیکم مومن
کجا بری ؟
مدرسان شریف
چی بخونی ؟
مدرسان شریف
چیکار کنی ؟
مدرسان شریف
چی ؟
مدرسان شریف
(لبخند)

خیلی بهش فکر نکنید
این کلاسها فقط پول میگیرند و تاثیری ندارند
بعد میرن پول میدن به اون نفرات اول کنکور و در واقع استخدامشون میکنند و یا پورسانت میدن بهشون که بیان و عکس بگیرن و کلاس بزارن برای کنکوری ها
اونها هم از خداشون هست که یه پولی گیرشون بیاد
واقعا این سوء استفاده است
کسی هم اصلا نظارت خاصی نمیکنه

هرچی خیره براتون پیش بیاد ایشاالله

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم :)
فعلا تصمیم اینه که خودم بخونم ... 
اینو جدی میگین الان ؟؟ 
تا حالا اینو نشنیده بودم !
انشاءلله ... ممنون از نظر خوبتون:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">